• Ja. Hij zit bij mij op school en heb hem nagetekend. We hebben niet zoveel contact met elkaar. Maar dat komt nog wel (:
    Hij is omin schattig. Ik ga deze tekening denk ik aan hem geven. Ja niet ik, maar mijn mentrix gaat me ermee helpen haha.
    Klik voor foto.

    Edit:
    Ik heb vandaag mijn tekening gegeven aan mn mentrix.
    Ze geeft zelf les aan mn crush' klas. Dus zij gaat het morgen aan hem geven. En ik ga naar hem toe vragen wat hij van mijn tekening vond.
    -hyperenzo. want ik ga met hem pratennnn:9~

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 18:21 ]

    Oeh, wel vertellen wat hij ervan vond hea?

    Jij kan echt vet goed tekenen! =0


    Never wait for perfection, just make it.

    OMG. Mag ik zijn naam weten? o.o Ik ken iemand die nét hetzelfde t-shirt heeft, en volgens mij ziet hij er ook zo uit. TELL ME HIS NAME. _O_ > wel prachtig getekend, ghehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wauw, mooi Ö jij kan echt goed tekenen, en veel succes ik duim voor je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat een prachtige tekening! ;)
    Ik wens je veel geluk!!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Agh zo lief,
    Ben je al naar hem toe geweest ?


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Echt leuk getekend joh :D
    Cuttee hoor.

    veett lief (H) echt een superhippe actie!
    suc6!


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Sesamestreet schreef:
    OMG. Mag ik zijn naam weten? o.o Ik ken iemand die nét hetzelfde t-shirt heeft, en volgens mij ziet hij er ook zo uit. TELL ME HIS NAME. _O_ > wel prachtig getekend, ghehe.

    Wouter hahaha :9~

    Ennn. Ik heb het aan mn mentrix gegeven. Zij heeft het weer aan Wouter gegeven. Ik zat te trillen van de nieuwschierigheid. Dus toen de bel ging rende ik naar beneden het beeldendevorminglokaal in. Ik zag hem niet maar ik ging naar beneden 'voor mn mentrix'. Toen ik het lokaal inliep waas iedereen al de gang in. Dus ik zo
    'Mevrouw heeft u hem gegeven?'
    zij zo
    'ja,'
    'wat was zijn reactie?'
    'hij vond het supermooi getekend, en hij wist meteen dat hij van jou was,'
    Ik dacht echt van wtf, hij heeft mij nooit zien tekenen. Maar ze ging ondertussen vertellen van
    'hij zei dat hij niet echt iets voor je voelde, maar dat zei het echt heel zachtjes,'
    Ik zo heel droog knikken en bedank dr omdat ze me geholpen heeft. Derest van die dag had ik me klote gevoeld. Normaal ben ik super happy enzo. Maar die dag, voelde ik me écht kut.
    Daarna de volgende dag -vandaag dus- was ik in de fietsenhok van school met vrienden. Kwam Wouter met zijn fiets die fietsenhokje infietsen:9~
    Ik keek mijn vriendin aan van -zouikhetzeggen?- zij zo 'ja doe,' Dus ik loop die fietsenhok uit. en Wouter loopt achter ons aan. Ik zo 'Wouter,' hij kijkt me aan. 'hoe vond je mijn tekening?'
    Hij keek me eerst aan, en zei zo 'Ja, ik vond hem wel mooi,' en daarna glimlachte hij hééééél lief naar me.
    Toen zei ik zovan 'haha mooi,' en liep weg. Daarna was ik weer super hypie (krul)

    Jabberwocky schreef:
    awh die jongen is echt vet schattig :Y). Je kan mooi tekenen!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DutchVlogs schreef:
    (...)
    Wouter hahaha :9~

    Ennn. Ik heb het aan mn mentrix gegeven. Zij heeft het weer aan Wouter gegeven. Ik zat te trillen van de nieuwschierigheid. Dus toen de bel ging rende ik naar beneden het beeldendevorminglokaal in. Ik zag hem niet maar ik ging naar beneden 'voor mn mentrix'. Toen ik het lokaal inliep waas iedereen al de gang in. Dus ik zo
    'Mevrouw heeft u hem gegeven?'
    zij zo
    'ja,'
    'wat was zijn reactie?'
    'hij vond het supermooi getekend, en hij wist meteen dat hij van jou was,'
    Ik dacht echt van wtf, hij heeft mij nooit zien tekenen. Maar ze ging ondertussen vertellen van
    'hij zei dat hij niet echt iets voor je voelde, maar dat zei het echt heel zachtjes,'
    Ik zo heel droog knikken en bedank dr omdat ze me geholpen heeft. Derest van die dag had ik me klote gevoeld. Normaal ben ik super happy enzo. Maar die dag, voelde ik me écht kut.
    Daarna de volgende dag -vandaag dus- was ik in de fietsenhok van school met vrienden. Kwam Wouter met zijn fiets die fietsenhokje infietsen:9~
    Ik keek mijn vriendin aan van -zouikhetzeggen?- zij zo 'ja doe,' Dus ik loop die fietsenhok uit. en Wouter loopt achter ons aan. Ik zo 'Wouter,' hij kijkt me aan. 'hoe vond je mijn tekening?'
    Hij keek me eerst aan, en zei zo 'Ja, ik vond hem wel mooi,' en daarna glimlachte hij hééééél lief naar me.
    Toen zei ik zovan 'haha mooi,' en liep weg. Daarna was ik weer super hypie (krul)

    Oeh, dat is hem niet. :'D
    Maar eeeeecht schattig van hem c: En natuurlijk ook van jou, ghehe. (: Good luck! Volgende week een topic; 'Verkering met Wouter' ofzo? 8D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Damn. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Oeh, dat is hem niet. :'D
    Maar eeeeecht schattig van hem c: En natuurlijk ook van jou, ghehe. (: Good luck! Volgende week een topic; 'Verkering met Wouter' ofzo? 8D

    haha dat zou erg sexy zijn ja :Y)

    Wauw, echt mooi getekend!(flower)

    succes met iets met hem krijgen (H) + de groetjes aan je mentrix xD

    Ah wat lief. ^^ Ik zou het persoonlijk een beetje eng vinden als iemand mij natekent zonder dat ik dat weet en ik die tekening later van mijn mentor zou krijgen, maar oké. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.