• Morgen (woensdag 1 oktober) start de kinderboekenweek. Er is ook altijd een voorleeswedstrijd. Hier wil ik graag aan meedoen. Het probleem is: ik heb niets om voor te lezen! Weet iemand misschien een kort, leuk en het liefst grappig verhaaltje/fragment uit een boek? Het mag ook best een one shot op quizlet zijn of een hoofdstuk dat je los van het verhaal kunt voorlezen. Het is bedoeld voor groep 7/8
    Heel erg bedankt!


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Misschien is het handig als je een paar boeken vertelt die je tot je beschikking hebt,..
    Ik weet er wel wat, but dat zijn allemaal teksten uit een boek en idk of je die dan tot je beschikking hebt.


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb ooit aan een voorleeswedstrijd meegedaan met een stuk uit Alice in Wonderland, dat is heel erg leuk. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben ooit voorleeskampioen van mijn school geweest. Ik koos voor een fragment uit het boek 'Oom Wilibrord'. De naam van de schrijver ben ik echter vergeten :x


    26 - 02 - '16

    Ik had met de voorleeswedstrijd een stukje uit 'Iep!' voorgelezen. Misschien ook leuk is 'De geweldige avonturen van de familie de Bruin'. Die vond ik in die tijd heel erg leuk. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.