Sesamestreet schreef:
OMG. Mag ik zijn naam weten? o.o Ik ken iemand die nét hetzelfde t-shirt heeft, en volgens mij ziet hij er ook zo uit. TELL ME HIS NAME. > wel prachtig getekend, ghehe.
Wouter hahaha
Ennn. Ik heb het aan mn mentrix gegeven. Zij heeft het weer aan Wouter gegeven. Ik zat te trillen van de nieuwschierigheid. Dus toen de bel ging rende ik naar beneden het beeldendevorminglokaal in. Ik zag hem niet maar ik ging naar beneden 'voor mn mentrix'. Toen ik het lokaal inliep waas iedereen al de gang in. Dus ik zo
'Mevrouw heeft u hem gegeven?'
zij zo
'ja,'
'wat was zijn reactie?'
'hij vond het supermooi getekend, en hij wist meteen dat hij van jou was,'
Ik dacht echt van wtf, hij heeft mij nooit zien tekenen. Maar ze ging ondertussen vertellen van
'hij zei dat hij niet echt iets voor je voelde, maar dat zei het echt heel zachtjes,'
Ik zo heel droog knikken en bedank dr omdat ze me geholpen heeft. Derest van die dag had ik me klote gevoeld. Normaal ben ik super happy enzo. Maar die dag, voelde ik me écht kut.
Daarna de volgende dag -vandaag dus- was ik in de fietsenhok van school met vrienden. Kwam Wouter met zijn fiets die fietsenhokje infietsen:9~
Ik keek mijn vriendin aan van -zouikhetzeggen?- zij zo 'ja doe,' Dus ik loop die fietsenhok uit. en Wouter loopt achter ons aan. Ik zo 'Wouter,' hij kijkt me aan. 'hoe vond je mijn tekening?'
Hij keek me eerst aan, en zei zo 'Ja, ik vond hem wel mooi,' en daarna glimlachte hij hééééél lief naar me.
Toen zei ik zovan 'haha mooi,' en liep weg. Daarna was ik weer super hypie