• Weet je wat ik nooit snap? Dat heel veel mensen steeds zitten te klagen over die moslimterroristen, die hun geloof aan je zouden opdringen.

    Maar ondertussen zeggen veel christenen (en ook andere geloven, maar het valt me vooral op bij christenen) vaak zelf wel, dat ze tegen abortus, homo's (/homohuwelijk) en zo nog meer dingen zijn, en dat ze ook vinden dat andere mensen er niet aan horen te doen. Maar dan denk ik van, die mensen hebben vaak jouw geloof niet eens, en toch wil je dat ze zich aan de regels van jouw geloof houden. Dat is net zo hard je geloof opdringen.

    Vooral van christenen die zeggen dat homo's niet mogen trouwen, omdat dat in de bijbel staat, word ik echt pissig. Mijn broer is homo en niet christelijk. Hij mag trouwen met wie hij zelf wil, en dat hoeft niet bepaald te worden door iemand anders, omdat diegene toevallig gelooft dat dat beter is. Die christenen (en ja, ook andere geloven) moeten zich een keer met zichzelf bezig houden, in plaats van ongelovigen te gaan vertellen hoe ze zich toch aan de regels van het christendom moeten houden.

    Zo dat is een heel verhaal geworden xd. Bedankt voor het lezen(K)

    What do you think?

    Edit; Ik zeg niet dat terroristische aanslagen net zo erg zijn als dat wat de christenen doen, ik zeg alleen dat het allebei je geloof opdringen is, dus dat de christenen niet moeten zeggen dat de islam hen opgedrongen wordt, terwijl ze zelf hun geloof ook opdringen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:14 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maskquirade schreef:
    Ik wil niet veel zeggen maar ik ben moslim en Bisexueel.en dat mag gewoon bij mij.Nee ben geen marokaan of turk of iets dergelijks.
    En is nsap er geen bal van waar jij het over hebt maar ik ken echt focking veel christenen die homo bi of lesbi zijn.
    weet je wat ik ook raar vind; dat mensen moslims altijd terroristen noemen.Da's gewoon focking racistisch en pure bullshit.
    Ik heb nergens in mijn stukje gezegd dat alle moslims en christenen hetero zijn en holebi's niet accepteren hoor..?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ja, maar moslims gebruiken geweld en christenen stomme foldertjes(A)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ja, dat is toch ook haat tegen mensen.


    I found myself in wonderland

    Ik heb het sowieso niet zo erg op het geloof.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ZeroGravity schreef:
    ja, maar moslims gebruiken geweld en christenen stomme foldertjes(A)

    Dat was vroeger wel anders.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Dat was vroeger wel anders.(nerd)
    En bovendien vind ik het net zo erg dat de paus mensen in Afrika nog altijd verbiedt condooms te gebruiken, waardoor aids zich veel sneller verspreidt. Dat is net zo goed moord.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)En bovendien vind ik het net zo erg dat de paus mensen in Afrika nog altijd verbiedt condooms te gebruiken, waardoor aids zich veel sneller verspreidt. Dat is net zo goed moord.

    Exactly.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat ik nog het ergste vond aan het Christendom, is dat ze vroeger iedereen verboden om te onderzoeken en ontdekkingen uit te spreken. Iedereen die dat wel deed, ging in tegen de regels van God en moest zijn woorden terugnemen. Als diegene dat niet deed, kon dat nog wel is de doodstraf worden. Dat is toch absurd?
    Dat is hetgeen wat mij het meest heeft geïrriteerd aan het Christendom.


    Life is hard and then we die

    Ik ben zelf wel Christelijk, maar ik heb geen enkel probleem met homo's of zo. Niet alle Christenen zijn zo. Een kleine groep wel, die verpesten het voor de rest. Maar dat is ook zo bij extreme Moslims en zo. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben het helemaal met je eens. Ik kan er ook niet tegen als mensen hun geloof op wat voor manier dan ook aan je opdringen of voor andere bepalen.
    Daarom zou ik dat ook nooit doen en zegt mijn geloof ook dat ik dat niet hoef te doen(zoals bij de geloven van het boek wel is).
    Ik word daar altijd kots misselijk van,zeker omdat je de dingen uit de boeken verschillend kan opvatten(ik vat ze namelijk altijd op zoals de historische bronnen ze zeggen en niet zoals het daar staat).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stamppot schreef:
    (...)
    Onze levens lopen nu toch niet gevaar door wat de christenen vroeger hebben gedaan o.o
    We leven nu. Blijf dan in het heden.

    Wat zij toen hebben gedaan heeft invloed om mijn leven nu. Dus wat je zecht klopt niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind geloven in een god sowieso niks. Er is bewezen dat het grootste gedeelte uit de bijbel bullshit is. Tuurlijk, er zal een kern van waarheid in zitten, maar 't grootste gedeelte is gewoon een leuk verhaaltje. Zoals dat god in 7 dagen de aarde maakte. Dan heeft ie heel wat jaartjes moeten zwoegen als ie al de planeten en sterren in de rest van het heelal wilde maken :'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 16:04 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Waarom moet opdringerig gedrag altijd met Terroristen gelinkt worden?
    Sorry, dat ik het zeg hoor, maar je bent nu echt wel appels met peren aan het vergelijken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LALALALALA schreef:
    (...)En bovendien vind ik het net zo erg dat de paus mensen in Afrika nog altijd verbiedt condooms te gebruiken, waardoor aids zich veel sneller verspreidt. Dat is net zo goed moord.

    De Paus heeft trouwens nog niet zó heel lang geleden gezegd dat condooms wél gebruikt mogen worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben sowieso half zo rasistich als de pest (niet mijn schuld, ik ben zo opgevoed), dus waar ik het allemaal mee eens en vooral niet mee eens ben, is een vreselijke lange lijst en mijn mening heb ik al een keer gedeeld met Q, toen werd ik bijna opgezocht en vermoord, dus nee sorry :Y)