• Weet je wat ik nooit snap? Dat heel veel mensen steeds zitten te klagen over die moslimterroristen, die hun geloof aan je zouden opdringen.

    Maar ondertussen zeggen veel christenen (en ook andere geloven, maar het valt me vooral op bij christenen) vaak zelf wel, dat ze tegen abortus, homo's (/homohuwelijk) en zo nog meer dingen zijn, en dat ze ook vinden dat andere mensen er niet aan horen te doen. Maar dan denk ik van, die mensen hebben vaak jouw geloof niet eens, en toch wil je dat ze zich aan de regels van jouw geloof houden. Dat is net zo hard je geloof opdringen.

    Vooral van christenen die zeggen dat homo's niet mogen trouwen, omdat dat in de bijbel staat, word ik echt pissig. Mijn broer is homo en niet christelijk. Hij mag trouwen met wie hij zelf wil, en dat hoeft niet bepaald te worden door iemand anders, omdat diegene toevallig gelooft dat dat beter is. Die christenen (en ja, ook andere geloven) moeten zich een keer met zichzelf bezig houden, in plaats van ongelovigen te gaan vertellen hoe ze zich toch aan de regels van het christendom moeten houden.

    Zo dat is een heel verhaal geworden xd. Bedankt voor het lezen(K)

    What do you think?

    Edit; Ik zeg niet dat terroristische aanslagen net zo erg zijn als dat wat de christenen doen, ik zeg alleen dat het allebei je geloof opdringen is, dus dat de christenen niet moeten zeggen dat de islam hen opgedrongen wordt, terwijl ze zelf hun geloof ook opdringen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:14 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dit vind ik inderdaad ook wel. Gelukkig is het maar een elite groep mensen die dat ons proberen op te dringen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:07 ]


    Life is hard and then we die

    Weet je wat het verschil is?
    Moslimextremisten bombarderen erop los,
    Extreme Christenen al lang niet meer.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:07 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind geloof oké, maar met maten (nerd)


    I chill back and I spread peace n love

    Gelukkig is die groep heel erg klein en zijn de meeste christenen redleijk aangepast.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    christenen plegen geen terroristische aanslagen voor hun god.
    maar je hebt verder wel gelijk. (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    1) het is een TOTAAL andere situatie
    2) Denk je echt dat dit het ergste is wat Christenen hebben gedaan ?
    Al die heksenvervolgingen, kruistochten,....
    3) Niet elke terrorise daad is in de naam van het geloof
    4) Abortus heeft ook met andere dingen te maken dan geloof opdringen. + het zijn niet alleen de christenen.


    The soul needs autumn.

    Bullshit schreef:
    Weet je wat het verschil is?
    Moslimextremisten bombarderen erop los,
    Extreme Christenen al lang niet meer.

    Doe ff normaal ofzo, Christenen hebben hele werelddelen overgenomen en hun geloof opgedrongen.
    Ik vind extremisme slecht, maar discriminatie ook.


    Alis volat propriis

    tip: als je niet genoeg weet over het onderwerp post dan niets.
    just saying.


    The soul needs autumn.

    De regels van Christenen worden vaak ingeburgerd in landen waar men streng katholiek is. BIj ons merk je daar echt niet veel van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    twiddict schreef:
    (...)
    Doe ff normaal ofzo, Christenen hebben hele werelddelen overgenomen en hun geloof opgedrongen.
    Ik vind extremisme slecht, maar discriminatie ook.

    'Al lang niet meer'. Welk gedeelte daaraan snap je niet, dan zal ik dat nog even toelichten (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    twiddict schreef:
    (...)
    Doe ff normaal ofzo, Christenen hebben hele werelddelen overgenomen en hun geloof opgedrongen.
    Ik vind extremisme slecht, maar discriminatie ook.

    Onze levens lopen nu toch niet gevaar door wat de christenen vroeger hebben gedaan o.o
    We leven nu. Blijf dan in het heden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LALALALALA schreef:
    Edit; Ik zeg niet dat terroristische aanslagen net zo erg zijn als dat wat de christenen doen, ik zeg alleen dat het allebei je geloof opdringen is, dus dat de christenen niet moeten zeggen dat de islam hen opgedrongen wordt, terwijl ze zelf hun geloof ook opdringen.


    Ik ben het volledig met je eens, alleen dat ik verder ga in de zin van dat ik het opleggen van je eigen moraal wel gelijk stel aan terroristische aanslagen.

    huhwat. ik snap het niet.
    Ik geef geen ene donder om geloven. Elk geloof heeft zijn eigen regels, en zowat elk geloof heeft wel een regel die je retarded vind ofzo.
    ANARCHIE ik kan niet tegen regels, ik wil gewoon mijn eigen regels hebben.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 21:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik Geloof In Mezelf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil niet veel zeggen maar ik ben moslim en Bisexueel.en dat mag gewoon bij mij.Nee ben geen marokaan of turk of iets dergelijks.
    En is nsap er geen bal van waar jij het over hebt maar ik ken echt focking veel christenen die homo bi of lesbi zijn.
    weet je wat ik ook raar vind; dat mensen moslims altijd terroristen noemen.Da's gewoon focking racistisch en pure bullshit.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 23:09 ]


    Je mpp moeder swaa