• ik heb geen idee, maar dit is mijn nieuwe story =D
    comments & kudo's zijn welkom en één keer kijken is helemaal geweldig.

    [de spaced version.]

    ‘three can keep a secret, if two of them are dead’

    You can count on me like 1 2 3
    I'll be there
    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
    And you'll be there
    Cause that's what friends supose to do, oh yeah.


    prologue.
    Schuld gevoelens bekroop me weer als ik de begraafplaats weer op loop, het miezerde en de gootjes tikte met de wint mee. Rijen met versierde grafstenen vulde steeds mijn zicht, Het was midwinter en nog steeds warm voor de tijd van het jaar. Elke keer brak ik mijn beloftes om terug te komen, elke keer verliet ik deze plaats met een schuld gevoel. Maar deze keer zou de laatste keer zijn dat ik deze plaats weer verlaat. De stenen waren ingeruilt met een simpel stuk geschilderd houd. "Judit & Marco, rust in vrede."-stond er. De scherpe wind blies me de werkelijkheid toe, ik ontkende het feit dat ze dood waren. Ik ontkende het feit dat ze er niet waren, ze waren er diep in mijn hart. ‘Mama, ik ga je missen.’ prevelde ik zachtjes de leegte in, tranen baande een weg langs me wangen en druppelde met de regen mee. ‘Ik zal je gezicht niet meer zien.’ gracieus plaatste ik de verse bloemen in de vaas, de fleurige geur maakte alles nog erger. 4 jaar na de dood van mijn ouders werd ik gedumpt bij mijn tante, toen ze haar tijd naderde werd het moeilijker voor haar, ik moest weg. Zonder nog iets een blik waardig te geven, draai ik me om en loop terug richting de eeuw oude ingang. ‘Mam, weldra zal ik terug keren.’ beaamde ik zachtjes.




    Aloaa =D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 17:40 ]


    They fell in love, didn't they?

    Dat verhaal gaat helemaal geweldig worden! Word ckr abo =D


    dead is easy, life's harder. ~

    freaky ineens is er bruno mars op tv als ik dit aanklik


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    freaky ineens is er bruno mars op tv als ik dit aanklik

    bruno gaat de wereld veroveren =D


    dead is easy, life's harder. ~

    YES. :9~ Weet je hoe lang ik al op een Bruno Mars verhaal zit te wachten? _O_ en ik was te lui om het zelf te schrijven.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Saturn schreef:
    YES. :9~ Weet je hoe lang ik al op een Bruno Mars verhaal zit te wachten? _O_ en ik was te lui om het zelf te schrijven.

    YAAAY, welkom bij de club


    dead is easy, life's harder. ~

    butterball schreef:
    Dat verhaal gaat helemaal geweldig worden! Word ckr abo =D

    danke ;a


    They fell in love, didn't they?

    Mensen moeten jou story lezen (Y)


    dead is easy, life's harder. ~

    butterball schreef:
    Mensen moeten jou story lezen (Y)

    Jij bent zó lief (ll')


    They fell in love, didn't they?