• juilie weten onderhand wel dat mijn twee beste vrienden ouders worden. en vanmiddag hadden ze weer een echo en zoals altijd ga ik weer trouw mee. alleen nu konden we zien welk geslacht de baby heeft en.....
    BAM BAM........HET WORD EEN MEISJE!!!!!!!!!!

    I'm in heaven. nu natuurlijk allemaal roze babyspulletjes kopen.

    damn ik kan niet wachten!!!!!!!

    loveprinses schreef:
    (...)


    nou...het was ook een ongeluk. maar abortus is moord dus besloten ze het te houden. en nu kunnen we niet meer wachten.!

    ik zou toch een abortus doen. ik heb dan bijvbeeld nog een hele toekomst voor me met school enzo en die wil ik niet weg gooien . en ik zie het niet als moord:X

    mijn mening


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow, dat ik zeker wel heel erg jong, maar als ze zich er goed bij voelen dan komt het vast wel goed. In elk geval, feliciteer ze maar even van mij! :'D (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leuk! Gefeliciteerd! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Speaker schreef:
    Wow, dat ik zeker wel heel erg jong, maar als ze zich er goed bij voelen dan komt het vast wel goed. In elk geval, feliciteer ze maar even van mij! :'D (krul)



    doe ik!

    gefeliciteerd (flower)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Gefeliciteerd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.