• Haaii kidz ^-^
    Njhaa ik ben kinda betoverd en lekker hyper want heb daarnet ein-de-lijk Twilight gezien. En ik moet zeggen: Hij was prach-tig! Echt,normaal vind ik films enzoo over vampiers kak enzoo maar deze was gewoonweg mooi, spannend, romantisch, gewoonweg fan-tas-tisch! Maar ik heb like een vraagje over de film. Jhaa hij heeft mij like betoverd Ö Ok hier komt dus mijn vraag:
    Nou, vermits er een boekenreeks over is, komen er dan ook nog volgende delen van de film? Want hij eindigde ook al zo raar, dus denk ik dat er een volgende deel en misschien meer komen. Weet iemand dat?
    Al dankje!
    xoxo'<3

    Jep er komt een volgnde film ik denk 20 november dat hij gaat uitkomen,


    Your Butt is Mine!

    Ik heb hem niet gezien. x]


    A. ikmisje.

    Jep er komt een volgnde film ik denk 20 november dat hij gaat uitkomen,


    Nog zolang wachten? -dip- Nee joke, het is wel jammer dat het nog zolang wachten is, maar filmen duurt lang i think?

    ik hoorde dat in december het vervolg uitkomt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaa =3


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Nog niet gezien :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ze maken alleen een film van New Moon als Twilight goed verkoopt, en geloof me die film zal er zijn, wanneer hij uitkomt weet ik niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ga hem de 9de gaan bekijken

    In 2010 komt het tweede deel uit en als je geluk hebt maken ze er meteen het derde deel achteraan. ^^

    Yep.
    20 November 2009 komt New Moon verfilmd.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Nog zolang wachten? -dip- Nee joke, het is wel jammer dat het nog zolang wachten is, maar filmen duurt lang i think?
    Normaal duurt een film maken 2 á 3 jaar. Vond het ookal raar dat hij maybe 20 November uitkomt.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zag dat hij 22 nov 2009 uitkomt... net zoiets als met diej harry potter films dacht ik iederjaar een nieuwe... als hij goed draait dan...
    maar als hij goed is rond die tijd...


    A Noble was Born in Chaos