• En dan heb ik 't over de mensen op quizlet die 2/3/4 jaar geleden ook tokio-hotelfan waren. Je weet nog wel, die goede oude tijd. Dat we allemaal dachten dat we later met bill of tom zouden gaan trouwen, dat we kansloze quizen over th schreven en de rest van onze dagen doorbrachten met de kansloze quizen van andere mensen lezen. Soms verlang ik echt terug naar die tijd.:P

    Edit; Ik zeg niet dat ik naar die tijd terug wil. Ik zeg alleen dat ik 't soms een beetje mis.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:37 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Santaclaus schreef:
    (...)
    Hahahhaa ja he :'DD
    Ik ben echt jaloers op toen. Want toen kon ik echt zooo veel schrijven o_o Omdat ik toen tenminste nog iets had om over te schrijven Tokio Hotel, lol en nu weet ik gewoon niet meer waar ik over kan schrijven T_T


    Mmm, daar heb ik dan net weer geen last van. Ik vind het nu juist ontzettend moeilijk om fanfictions te schrijven omdat ik het zo fijn vind om zelf karakters en ideeën te ontwikkelen. :'D
    Maar ik snap wat je bedoelt, heb het wel een tijdje gedacht ook.

    Oh ik zou zo graag gewoon even één dagje of desnoods uurtje op de site van toen willen terugkijken. Gewoon even de leuke dingen doornemen nog eens die je grotendeels alweer vergeten bent. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Mmm, daar heb ik dan net weer geen last van. Ik vind het nu juist ontzettend moeilijk om fanfictions te schrijven omdat ik het zo fijn vind om zelf karakters en ideeën te ontwikkelen. :'D
    Maar ik snap wat je bedoelt, heb het wel een tijdje gedacht ook.

    Oh ik zou zo graag gewoon even één dagje of desnoods uurtje op de site van toen willen terugkijken. Gewoon even de leuke dingen doornemen nog eens die je grotendeels alweer vergeten bent. 8D

    Ik ook, zeker weten! Met al die mensen van toen en elke dag wel minstens vijf topics over TH ghehe :'D Toen iedereen nog wemo wilde zijn :9~
    En nu moeten we hier echt over ophouden want anders ga ik nog huilen, lol.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wil je een zakdoekje?
    Achhh, Tommie komt je zo wel troosten hoor!

    - Dat was toch altijd zo als je met Bill had, of andersom dan kwam Bill je troosten als er wat was? - Lol'd. :'D
    Sigh ... Oh the memories.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, of als je met Bill had en je had ruzie met hem, ging je naar Tom toe hahaha damn, waarom waren we zo erg :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omdat we perverse pubertjes waren met een obsessie? 8D
    Zo fout. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Stiekem schaam ik me daar best wel voor, ghehehe _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Tokio Hotel is bij een groot deel van de fans slechts een fase. En de rest is het beu door de groeiende arrogantie en de slechtheid van het laatste album.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Welnee, ze doen het nu nog maar dan met dat JB ettertje. Dan hebben wij echt niks om ons voor te schamen hoor! _O_
    - Plus; Ik zwijg er gewoon over buiten Q om. :'D -
    What happens in Q, stays in Q! (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Welnee, ze doen het nu nog maar dan met dat JB ettertje. Dan hebben wij echt niks om ons voor te schamen hoor! _O_
    - Plus; Ik zwijg er gewoon over buiten Q om. :'D -
    What happens in Q, stays in Q! (krul)

    Precies! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bullshit schreef:
    Tokio Hotel is bij een groot deel van de fans slechts een fase. En de rest is het beu door de groeiende arrogantie en de slechtheid van het laatste album.
    Kirsten is het niet beu :3!


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat waren nog eens tijden. :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.