• En dan heb ik 't over de mensen op quizlet die 2/3/4 jaar geleden ook tokio-hotelfan waren. Je weet nog wel, die goede oude tijd. Dat we allemaal dachten dat we later met bill of tom zouden gaan trouwen, dat we kansloze quizen over th schreven en de rest van onze dagen doorbrachten met de kansloze quizen van andere mensen lezen. Soms verlang ik echt terug naar die tijd.:P

    Edit; Ik zeg niet dat ik naar die tijd terug wil. Ik zeg alleen dat ik 't soms een beetje mis.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:37 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Whipple schreef:
    ik verlang daar niet terug naar :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Stiekem mis ik die tijd.


    Let the Night embrace you

    Ik zit al 3 jaar op quizlet .. hehe ;D


    I changed.

    het was idd een leuke tijd
    but we have to move on :)


    I solemny swear i am up to no good

    Nou 't enige wat ik mis daarvan is dat ik toen echt amper zorgen had, aangezien mn leven bijna helemaal om TH draaide haha :')


    I chill back and I spread peace n love

    Ik was toen nog niet zo actief op het forum, haha. Maar met de verhalen ben ik het wel eens, hoewel die nu nog volop te vinden zijn. Als je iets van 'Tokio hotel' of 'Tom Kaulitz' intypt dan vind je ze nog, hoor! En ik was nooit zo supergeonsedeerd als sommige anderen hier waarschijnlijk wel waren en daardoor mis ik het eigenlijk niet zo heel erg. Ik vind het alleen jammer dat er wel minder TH-fans te vinden zijn, maar die zijn er waarschijnlijk ook nog genoeg :3


    To live would be an awfully big adventure

    Ik verlang daar absoluut niet naar terug, ik ben echt blij dat ik over die obsessieve tijd heen ben. Want geloof me dat was echt niet goed voor me.

    Hier!
    Maar ik hoef niet zo nodig terug, vind het wel prima zo.


    I am an idiot, I move.

    Whipple schreef:
    ik verlang daar niet terug naar :'D

    Helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegt blij dat die tijd voor bij is.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hier zit er 1!
    Maar ik ben er totaal over heen gegroeid (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    I am still here (A)
    ben nooit weggeweest, en ik vond die tijd stiekem erg leuk,
    Ook al vind ik nu wel dat de schrijfstyle van deze tijd is veranderd, positief!


    Nvt

    Eeeehm, nou, ik ben nog altijd in Purmerend :P


    Life is hard and then we die

    Ik voel me aangesproken, hahah. ;x

    Genius schreef:
    Hier ben ik, maar ik hoef het niet terug (krul)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Poseidon schreef:
    Achja, iedereen is mentaal gegroeid denk ik. En niet iedereen vind Tokio Hotel dus nog even leuk als in het begin van Quizlet. (':


    Read this upside down: 370HSSV 0773H