• En dan heb ik 't over de mensen op quizlet die 2/3/4 jaar geleden ook tokio-hotelfan waren. Je weet nog wel, die goede oude tijd. Dat we allemaal dachten dat we later met bill of tom zouden gaan trouwen, dat we kansloze quizen over th schreven en de rest van onze dagen doorbrachten met de kansloze quizen van andere mensen lezen. Soms verlang ik echt terug naar die tijd.:P

    Edit; Ik zeg niet dat ik naar die tijd terug wil. Ik zeg alleen dat ik 't soms een beetje mis.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:37 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Whipple schreef:
    ik verlang daar niet terug naar :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nog steeds hier, alleen wat minder. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben er ook nog, alleen op een ander account. :'D


    Numbers.

    Haha, het trouwen had ik dan niet, maar kansloze TH verhalen lezen wel x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Laten we die tijd vergeten! x'D


    You are beautiful, you are love.

    Countess schreef:
    langs de ene kant wel, dan is die leuke sfeer weer terug (waarmee ik bedoel dat er hier de laatste tijd niemand een mening kan uiten zonder direct uitgescholden te worden) langs de andere kant totaal niet, die periode is done for me


    en nu hoef jij mij ook niet beginnen aan te vallen of uit te schelden omdat ik even mijn mening zeg over de sfeer hier de laatste tijd.
    waarom zou ik je gaan aanvallen of uitschelden? iedereen ze eigen mening toch?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben hier. 8D Maar nee, die tijd hoef ik ook niet terug. Het was geen Quizlet hier, maar een THfan-website. Toen had ik er geen problemen mee, maar nu wil ik dat niet weer. Maar ik vind wel dat de mensen toen heel anders met elkaar omgingen dan nu, voornamelijk in positieve zin. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Joa, dat was wel een toffe tijd. (:
    But we grow up en we gaan volwassener met de dingen om. (;
    Just remember the good things in life!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was er toen niet,maar als ik het zo hoor lijkt het me wel leuk =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben volwassen geworden (:
    Ik was 14 ofzo toen ik voor het eerst op Q kwam o.o
    Over 2 weken word ik 17..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, héél soms mis ik het ook wel eens. Maar Q is nu ' volwassener' geworden. Wat ik ook aangenamer vind. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik ben nog steeds wel fan, maar niet meer geobsedeerd en net zoals de rest ook volwassener geworden. Mijn muzieksmaak is natuurlijk ook veranderd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LALALALALA schreef:
    En dan heb ik 't over de mensen op quizlet die 2/3/4 jaar geleden ook tokio-hotelfan waren. Je weet nog wel, die goede oude tijd. Dat we allemaal dachten dat we later met bill of tom zouden gaan trouwen, dat we kansloze quizen over th schreven en de rest van onze dagen doorbrachten met de kansloze quizen van andere mensen lezen. Soms verlang ik echt terug naar die tijd.:P

    Edit; Ik zeg niet dat ik naar die tijd terug wil. Ik zeg alleen dat ik 't soms een beetje mis.



    ik mis het ook
    ik ben zelf ook geen TH fan meer maar het was zo'n leuke sfeer

    en het was zo simpel om over dezelfde jongens te dromen als de andere meisjes en elkaars quizen te maken

    ik mis die tijd wel maar ik kan zelf ook niet meer als TH fan leven :P


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Countess schreef:
    langs de ene kant wel, dan is die leuke sfeer weer terug (waarmee ik bedoel dat er hier de laatste tijd niemand een mening kan uiten zonder direct uitgescholden te worden) langs de andere kant totaal niet, die periode is done for me


    en nu hoef jij mij ook niet beginnen aan te vallen of uit te schelden omdat ik even mijn mening zeg over de sfeer hier de laatste tijd.


    idd


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik verlang daar niet meer naar,
    al ben ik ze wel dankbaar want onrechtstreeks heb ik wel heel goede vriendinnetjes gekregen door hen. :9~

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:29 ]