• Een vriendin van mij zei dat haar vader haar wel eens slaat. Ik zeg dan 'o'. Terwijl ik het erg kut voor haar vind. Ze vind het opzich wel normaal, maar natuurlijk niet leuk.
    Maar even serieus: Slaan jullie ouders je? Vind jij dat mogelijk? Vind jij dat normaal?
    Mijn vader heeft met toen ik 10 was een tik voor mijn kont gegeven, toen was hij echt heel boos. Maar daarna heeft hij zijn excuses aangeboden en was daar heel verdrietig over. Ben in dat geval wel blij met mijn pappie en mammie
    (flower)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 20:09 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee, nog nooit. Mijn vader heeft mijn broer wel eens een tik gegeven, maar mijn broer was toen echt hartstikke irritant en helemaal tot het uiterste gedaan.
    Mijn beste vriendin wordt/werd thuis geestelijk mishandeld, wat waarschijnlijk nog veel erger is.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, nooit uit woede, soms zo'n pesterige tik, maar dan sla ik gewoon terug. Op dat gebied zijn mijn ouders zo chill (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Mijn vader vroeger wel is, nu niet meer.
    moest hij is flikken serieus, dan ziet hij me echt NOOIT meer.


    It's not the same without you.

    Anxiety schreef:
    Vroeger kreeg ik weleens een tik, maar ik hield daar niets aan over(cat)


    Ja, ik ook. Soms (dus niet elke dag) hebben kinderen echt een tik nodig. En neen, dat wil niet altijd zeggen dat je je kinderen mishandeld.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja, vroeger sloeg mijn vader me als hij boos was op mij. Daarom heb ik nu nog steeds de reactie om me meteen neer te gaan zetten als hij keiboos is en op me afkomt, zodat hij niet echt meer op mijn billen kan slaan. Want als hij sloeg, sloeg hij heel hard. :s Hij heeft zich daar dan ook nooit voor geëxcuseer.

    (Ik praat hier eigenlijk niet graag over, niemand van mijn vrienden weet dit. Het is echt de eerste keer dat ik hier zo openhartig overpraat. Ik weet dat dit niet zó erg is als bv. kindermishandeling. Maar toch, om de één of andere reden schaam ik me er wel over.)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Gewoon een corrigerende tik, ja. Echt geslagen? Eén keer, door mijn moeder. Maar dat zag mijn vader en die werd toen heel erg kwaad op mijn ma. En daarna hebben we heel lang gepraat en is het nooit weer gebeurd. Ik moet wel zeggen dat ik het er toen echt wel naar gemaakt had hoor, het is niet zo dat ze me sloeg zomaar om iets onbenulligs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    k vind t egt niet kunnen,.... das egt kut als je ouders (vader) da doen:(
    xx(flower)<3


    Only those who listen can hear

    soms krijg/kreeg ik een tik. maar ik heb nog nooit mijn ouders geslagen :3

    Ja, wel een keer, maar niet dat het pijn deed, ofzo.


    effort never betrays you

    Mijn moeder sloeg me vroeger wel toen ik klein was maar niet serieus hard dat ik blauwe plekken kreeg ofzo.
    Mijn vader slaat nooit maar hij duwt me soms en als ik dan ergens tegenaan val doet het meer pijn dan slaan.

    ik vind dat je je kinderen echt niet KAN slaan! Ik zou het nooit doen en zou superkwaat worden als mijn man het deed!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Uh dat is kindermishandeling?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LiquidSugar schreef:
    Ja, vroeger sloeg mijn vader me als hij boos was op mij. Daarom heb ik nu nog steeds de reactie om me meteen neer te gaan zetten als hij keiboos is en op me afkomt, zodat hij niet echt meer op mijn billen kan slaan. Want als hij sloeg, sloeg hij heel hard. :s Hij heeft zich daar dan ook nooit voor geëxcuseer.

    (Ik praat hier eigenlijk niet graag over, niemand van mijn vrienden weet dit. Het is echt de eerste keer dat ik hier zo openhartig overpraat. Ik weet dat dit niet zó erg is als bv. kindermishandeling. Maar toch, om de één of andere reden schaam ik me er wel over.)

    Dat deed hij bij mij ook altijd. Heel vaak zelfs sinds ik een niet al te braaf kind was. Maar dit is toch echt niet zo abnormaal ? Waarom je er voor schamen ? Het was hoogstwaarschijnlijk wel nodig en ik ben er zeker van dat mijn vader me nog graag zien en me geen pijn deed om me pijn te doen. Dat denk ik nu ook van jou vader, dat is niet slaan om te slaan en ik vind het absoluut niet erg. Moeten ze zich daarvoor verontschuldigen ? Maar hé, misschien is dat gewoon mij en is het eigenlijk wel erg ?(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 23:09 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Dat deed hij bij mij ook altijd. Heel vaak zelfs sinds ik een niet al te braaf kind was. Maar dit is toch echt niet zo abnormaal ? Waarom je er voor schamen ? Het was hoogstwaarschijnlijk wel nodig en ik ben er zeker van dat mijn vader me nog graag zien en me geen pijn deed om me pijn te doen. Dat denk ik nu ook van jou vader, dat is niet slaan om te slaan en ik vind het absoluut niet erg. Moeten ze zich daarvoor verontschuldigen ? Maar hé, misschien is dat gewoon mij en is het eigenlijk wel erg ?(cat)

    That's why i love you. Respect schat. <3

    OT: Ik vind het nergens op slaan. Maar misschien hebben ze een reden, ook al vind ik niet dat er een geldige reden is om je kind te slaan. Ik moet ik er niet aan denken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:56 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ja. Ze slaan me. Dat is vrij normaal voor hun. Om eerlijk te zijn, vond ik dat ook. Geestelijk en lichamelijk. Ik wil niet zielig doen


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt