• Een vriendin van mij zei dat haar vader haar wel eens slaat. Ik zeg dan 'o'. Terwijl ik het erg kut voor haar vind. Ze vind het opzich wel normaal, maar natuurlijk niet leuk.
    Maar even serieus: Slaan jullie ouders je? Vind jij dat mogelijk? Vind jij dat normaal?
    Mijn vader heeft met toen ik 10 was een tik voor mijn kont gegeven, toen was hij echt heel boos. Maar daarna heeft hij zijn excuses aangeboden en was daar heel verdrietig over. Ben in dat geval wel blij met mijn pappie en mammie
    (flower)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 20:09 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wel eens, maar ach. Je gaat niet dood aan een paar klappen. Wel zijn ze nu bezig om mij uit huis te plaatsen, maar dat is niet daarom.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @ Snuggle en Sniper. Woow, dat van de voornaam wist ik niet? Appart. Ik weet wel dat die vriendin van mij idd altijd eng netjes, beleefd en respectvol moest zin en u moest zeggen enzo. Ik werd er gewoon helemaal kriebelig van als ik altijd daar was x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @ Snuggle en Sniper. Woow, dat van de voornaam wist ik niet? Appart. Ik weet wel dat die vriendin van mij idd altijd eng netjes, beleefd en respectvol moest zin en u moest zeggen enzo. Ik werd er gewoon helemaal kriebelig van als ik altijd daar was x.x

    ách ik blijf gewoon mezelf tegen me vrienden, maar tegen me moeder "moet" ik altijd netjes/beleefd doen. En wat echt zó vreemd is dat me moeder elke zondag gwn een kut humeur heeft, heeft ze altijd van die driftbuien


    They fell in love, didn't they?

    Nee,mijn ouders slaan mij niet.
    en nee,je kind slagen is niet normaal.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, beide niet. Heb vroeger wel een flinke schop onder mijn kont gehad van mijn moeder maar toen was ze ook echt boos :')


    -

    KirstenSnaps schreef:
    @ Snuggle en Sniper. Woow, dat van de voornaam wist ik niet? Appart. Ik weet wel dat die vriendin van mij idd altijd eng netjes, beleefd en respectvol moest zin en u moest zeggen enzo. Ik werd er gewoon helemaal kriebelig van als ik altijd daar was x.x

    Gelukkig valt het nu wel mee :']. Ik had laatst - in de lente/zomer - echt een kutrelatie met mijn moeder. En dan in de zin van: overal schijt aan hebben, ook al trek ik bepaalde dingen niet meer. En ja, dan kan ze van mij ook de __ krijgen. Maar ja, dat is alweer gefixt I guess...

    Toen ik in de Filippijnen was ging mijn tante - mijn moeders zus - met mij mee familieleden opzoeken. En van haar moest ik telkens 'manu po' - de hand van de oudere naar je voorhoofd halen - doen en op een gegeven moment werd ik daar echt redelijk sick van. En ze ging me ook zeggen hoe en wanneer ik 'dank je' moest zeggen. Enerzijds snap ik wel dat je gewoon beleefd moet zijn maar anderzijds heb ik zoiets van: kap daarmee, nú!
    But yeah, het is maar eens in de vier jaar dus dat overleef ik wel x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Gelukkig valt het nu wel mee :']. Ik had laatst - in de lente/zomer - echt een kutrelatie met mijn moeder. En dan in de zin van: overal schijt aan hebben, ook al trek ik bepaalde dingen niet meer. En ja, dan kan ze van mij ook de __ krijgen. Maar ja, dat is alweer gefixt I guess...

    Toen ik in de Filippijnen was ging mijn tante - mijn moeders zus - met mij mee familieleden opzoeken. En van haar moest ik telkens 'manu po' - de hand van de oudere naar je voorhoofd halen - doen en op een gegeven moment werd ik daar echt redelijk sick van. En ze ging me ook zeggen hoe en wanneer ik 'dank je' moest zeggen. Enerzijds snap ik wel dat je gewoon beleefd moet zijn maar anderzijds heb ik zoiets van: kap daarmee, nú!
    But yeah, het is maar eens in de vier jaar dus dat overleef ik wel x]


    Oehh, dat heb ik dus echt precies! ik ga in 1x in de 3 jaar. alleen ik hou wel van me familie of zó maar soms denk ik zó van ik ben geen klein kind. maar ze zijn weer bang dat ik verkracht en al die shit word als ik alleen ben


    They fell in love, didn't they?

    Toen ik klein was kreeg ik soms wel een tik voor mijn kont.. Nu niet meer, omdat ik een 'brave' dochter ben :P *ahum*
    Nee wanneer het nu zou gebeuren wordt er op een manier tegen me gesproken waar ik me heel kut bij ga voelen en mijn fouten wel ga inzien.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee, ze doen het niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    snuggle schreef:
    (...)

    Oehh, dat heb ik dus echt precies! ik ga in 1x in de 3 jaar. alleen ik hou wel van me familie of zó maar soms denk ik zó van ik ben geen klein kind. maar ze zijn weer bang dat ik verkracht en al die shit word als ik alleen ben

    Klopt. Zie je er ook Europeaans uit? Want in dat geval is dat risico wel redelijk reeël. Mijn moeder werd eens beroofd waar ik vlak naast stond en de politieman waar we heen gingen verklaarde dat het waarschijnlijk aan mij lag, omdat ik voor een 'mischlinge' behoorlijk lang was en er westers uitzag. Terwijl ze dat hier weer niet vinden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms een heel zachte tik ofzo, maar echt slaan? Nee!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik krijg nog niet eens ooit straf,
    dan gaan ze me al helemaal niet slaan.


    Smile and live.

    Sniper schreef:
    (...)
    Klopt. Zie je er ook Europeaans uit? Want in dat geval is dat risico wel redelijk reeël. Mijn moeder werd eens beroofd waar ik vlak naast stond en de politieman waar we heen gingen verklaarde dat het waarschijnlijk aan mij lag, omdat ik voor een 'mischlinge' behoorlijk lang was en er westers uitzag. Terwijl ze dat hier weer niet vinden :'D

    ik zie der heel erg halferig uit. :Z
    Nederlandse vader. ik heb in de zomer wel donkere huid maar iets minder donker dan m'n moeder en de winter ben ik heel wit. Die mensen kijken je ook heel raar aan omdat ik heel lang ben en dan gaan ze van die mis schattingen doen hoe oud ik was. en dan komen er ook echt heel snel van die arme kindertjes naar je toe en gaan bedelen. maar het is niet moeilijk om ons te missen in een menigte mijn vader is echt lang en is verbrand als hij in de zon zit, en me broerdje is een luidruchtige mogool


    They fell in love, didn't they?

    Toen ik jonger was wel eens. Niet heel vaak hoor, maar ik was dan ook een ontzettend rotkind haha :') Dus ik snap het wel. Maar als je ouder bent - tiener - en je ouders slaan je nog, vind ik dat echt niet kunnen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ooh,, maar ik vind dat eigenlijk wel een beetje normaal. Mijn vader sloeg me de afgelopen 17 jaar meer dan iemand anders me ooit heeft geslagen... Maar achja, ik noem hm dan ook niet mijn echte vader... volgens mij ben ik geadopteerd ofzo... Maar hij kan niet mijn echte vader zijn anders zou hij me niet zo zeer haten...