• Een vriendin van mij zei dat haar vader haar wel eens slaat. Ik zeg dan 'o'. Terwijl ik het erg kut voor haar vind. Ze vind het opzich wel normaal, maar natuurlijk niet leuk.
    Maar even serieus: Slaan jullie ouders je? Vind jij dat mogelijk? Vind jij dat normaal?
    Mijn vader heeft met toen ik 10 was een tik voor mijn kont gegeven, toen was hij echt heel boos. Maar daarna heeft hij zijn excuses aangeboden en was daar heel verdrietig over. Ben in dat geval wel blij met mijn pappie en mammie
    (flower)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 20:09 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee helemaal nooit!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het eigenlijk niet echt normaal als je ouders je slaan.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nee, vond ik ook al. Haar vader is ook zo'n grote brede man. Lijkt me dood eng


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    3D schreef:
    Nee helemaal nooit!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben vroeger mishandeld geweest. -Nee ik zeg dit niet op zo'n manier omdat ik stoer wil doen, maar omdat ik me erover heen heb gezet- en niet zo'n beetje ook niet. Maar ik ben dan al heel wat ouder als de meeste van jullie, en toen ik klein was, was dat nog niet zo'n big deal als je je kinderen sloeg. Natuurlijk is mishandelen iets heel anders, maar daar werd vroeger ook nog niet zo streng op gekeken.

    En ik snap dat wel van die vriendin van je. Als het je zelf overkomt, is het op een gegeven moment gewoon normaal geworden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Af en toe.
    Maar ik voel me echt zo'n kind met aandacht tekort als ik dat hier neer ga zetten :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Vroeger kreeg ik weleens een tik, maar ik hield daar niets aan over(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    3D schreef:
    Nee helemaal nooit!


    (Be)lieve in (you)rself

    Magikal schreef:
    Af en toe.
    Maar ik voel me echt zo'n kind met aandacht tekort als ik dat hier neer ga zetten :')
    Ja je bent echt een kind dat aandacht te kort komt :'D. Tuurlijk niet. Er wordt naar gevraagd en je zegt dat op een normale manier. Dan is het toch niet om aandacht vragen, ik vind in ieder geval van niet :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    xBrownie schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet echt normaal als je ouders je slaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja je bent echt een kind dat aandacht te kort komt :'D. Tuurlijk niet. Er wordt naar gevraagd en je zegt dat op een normale manier. Dan is het toch niet om aandacht vragen, ik vind in ieder geval van niet :Y).

    Haha ja maar ik voel me dan net zo iemand die bv zegt; ‘Oeh ja mijn ouders slaan me heb medelijden’ Wat jij hebt meegemaakt lijkt me wel vet heftig ;o


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Het slaan zit niet in onze familie en ik vind het absoluut níet normaal en absoluut níet gepast.
    Als je kind iets fout doet of zo, mag je die erop wijzen. Maar doe het dan op een zachte manier en ga niet zo brutaal te werk.

    Huiselijk geweld! -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap best dat ouders 't soms zo gehad hebben en dan uit frustratie een mep geven. Natuurlijk praat dat 't niet goed, en ik krijg héél enkel ook weleens 'n klap. Ja, en meestal schrik ik mij dan dood :') En komen de traantjes dan alweer opzetten. Ik vind het in ieder geval niet normaal, maar ik snap hoe 't kan gebeuren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja je bent echt een kind dat aandacht te kort komt :'D. Tuurlijk niet. Er wordt naar gevraagd en je zegt dat op een normale manier. Dan is het toch niet om aandacht vragen, ik vind in ieder geval van niet :Y).

    I Agree!
    Je zou echt een loser van een vader zijn als je slaat waarneer je kind een beetje aandacht nodig heeft.
    (sorry voor de vaders die zulke losers zijn. (cat))


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee, nooit.
    Ik vind het zelf ook niet kunnen. Dingen oplossen met geweld is toch helemaal geen optie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?