Ja ik ben koud ik ben nat!
Ik had 3 paar sokken aan en schoenen! Alle 4 mijn ledematen alsnog bevroren!
Ik heb nogsteeds amper gevoel in mijn vinger en moet zometeen terug de kou in om in de stad zo'n sleutelhanger te kopen voor school? Creap!
Ben ik ook nog eens gevallen! En alsof dat nog niet erg genoeg is In de school ben ik gevallen!
Ik glijd uit op mijn kleine hakje
maar ik houd mezelf overeind. Zet ik vervolgens een stap BAM op de grond! ik sta op en loop door alsof er niks is gebeurt.
Maarja het was in de grote aula, iedereen zag het!
Jongens zaten mij heel kinderachtig na te doen, en zo'n laatstejaars bitch komt naar me toe en zegt; "Je bent gevallen!" Alsof ik dat nog niet wist hallo?! "Nee ik dacht dat het op de grond warmer was!"
Ben ik eindelijk godverdomme thuis begint mn moeder al meteen tegen me te schreeuwen om like NIKS! En roept ineens dat mijn studiehouding gewoon echt heel slecht is! En dat roept ze wel vaker! Maar ze kijkt nooit op of om naar me als ik zit te leren ofzo!
En ik haal goede punten, één keer een 5.5 en meteen houd ze er niet meer over op! **** It!
En in de les werd ik helenmaal rood, want ja dan was dat weer zo'n kut spelletje. Als ik kijk, kijkt hij snel weg, als hij kijkt kijk ik snel weg! We zijn nu bijna 2 uur verder zie ik nogsteeds rood!
En ik ben nu super sjaggie, en nu wil ik schrijven, en ik schrijf gewoon net n debiel! Er komt niks zinnigs meer uit!
Heeft er nog iemand vandaag een kut dag? Dan voel ik me teminste neit alleen
Owja; die gast waardoor ik nu rood zie, ik weert zijn naam nogsteeds niet! Ik dacht eerst Max of Stijn, blijkt het Joep te zijn -Honde/katten naam xd- Nee ook geen Joep How The Fack heet hij gvd! T_T
[ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 12:36 ]