• Ik had gisteren en vandaag 40-minuten rooster vanwege de rapportvergaderingen. En daarbij vielen alle uren na het 5de uur weg (en normaal heb ik tot het 7de op beide dagen) en nu was ik om 12.05 uit!

    Wie had er vandaag nog meer een korte dag?


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn lessen duren altijd 45 minuten :')

    Ik had me verslapen en werd pas 11 uur wakker. Toen vond ik het onzin om nog voor 2 lesuren naar school te gaan, dus toen heb ik me ziekgemeld (krul)
    Moeten die mensen ons maar niet 's nachts terug laten van een excursie, lol. De helft is niet naar school nu.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op woensdag heb ik sowieso tot 11:55 :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb alleen dinsdag en woensdag les.
    Dinsdag heb ik 2 uur sociologie, 2 uur niks en dan 2 uur rechtspychologie, beiden hoorcolleges. Dus dan ben ik om 3 uur klaar. Op woensdag heb ik eerst 2 uur rechtspsychologie en daarna meteen sociologie, beiden werkgroepen. Dus dan ben ik om 1 uur vrij. En de rest van de week heb ik niks ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik had vandaag tot 't 7de, maar wel 40min les, dus had tot 2 uur (:
    morgen laatste dag van 40minles, en dan ben ik rond half 3 uit ofzo..


    Opgeven is geen optie.

    die van mij is net af gelopen:(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vorige week, alleen waren wij pas uit na het zesde. Achja, nog steeds half twee ipv vier uur (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had dat dinsdag ;D

    Morgen, maandag én dinsdag moet ik maar tot kwart over twaalf naar school i.p.v tot vier uur ;3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb op donderdag altijd maar 2 lesuren..
    En op woensdag ook (:

    + mijn lessen hebben altijd maar 40 min..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou volgens vast rooster tot 12.10 hebben, maar ik had herkansingen van 14.40 tot 15.30 dus ik zat voor niks op school daartussen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb een keer 3 uur op school gezeten en toen mocht ik weer gaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik de hele week 40 minutenrooster, behalve de vrijdag. pfff.. zit je net lekker in dat sfeertje van vroeg vrij zijn.


    Everything is worse without music.

    Ik had deze week juist extra lange dagen, omdat we twee keer 'leuke' uitstapjes maakten die langer duurden dan de normale lessen. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgende week heb ik 30minuten rooster ((: yaaay xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Vorige week donderdag en vrijdag en afgelopen maandag.
    Donderdag; 08;30 -11.15
    Vrijdag; 08;30 - 12;45.
    Maandag; 10;15 - 11;15.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.