• Wie heeft er wel eens of meerdere keren geblowd?(krul)
    -Nieuwsgierig-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Speaker schreef:
    (...)

    En dit is ook even voor iMoan.
    De persoon over wie ik het heb wou graag weten hoe het was om stoned te zijn dus hij begon met blowen. Na een tijdje vond hij het saai worden en dus wou hij meer en meer. Het begon dus met blowen, maar eindigde met dat hij nu in de gevangenis zit. (:
    Maar ik zeg niet dat het bij iedereen zo gaat, want blowen kan heel goed gewoon relaxend enzo zijn, maar door deze ervaring hoef ik het niet. (:


    Dan is het een beetje dom van diegene om slechtere shit te gaan gebruiken. Sorry dat ik het zeg. Ik bedoel het niet bot, ik weet het alleen niet anders te verwoorden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Dan is het een beetje dom van diegene om slechtere shit te gaan gebruiken. Sorry dat ik het zeg. Ik bedoel het niet bot, ik weet het alleen niet anders te verwoorden.


    Dom is nogal zacht uitgedrukt, lol. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Phantasm schreef:
    Ik niet, maar ik heb verder ook nog nooit gerookt (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, doet het nooit meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb het wel eens geprobeert met mijn zussen xd


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ik wel. ook pas 1 keertje. maar ben van plan vaker te gaan doen. ik rook ook dus. maar voor de mensen die dat niet doen. niet aan beginnen ook niet. heb er spijt van maarja mijn leven is tog al naar de klote


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Ik niet. ;]


    You can't fly unless you let yourself fall.

    XAVI schreef:
    Nope. (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    1 keer, op de gaypride xD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Naja, ik heb me door een vriend laten overtuigen dat blowen nog altijd beter is dan roken of alcohol. Het geeft namelijk meer effect en het zorgt utieindelijk voor minder beschadiging dan roken of alcohol. En ja, dat kan hij weten, hij heeft er serieus onderzoek naar gedaan :P


    Life is hard and then we die

    Één keer. Ik voelde niets (en jawel, ik deed het juist ;P) en dus zag ik er het nut niet meer van in om het nog eens te doen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!