• Tijdens Nederlands hadden we met de hele klas een discussie. Het ging over werkwoordspelling en iemand beweerde dat ''waterpijpen'' een werkwoord is. Dus probeerde diegene het te vergoegen en bij het voltooid deelwoord ging iedereen in discussie met elkaar. Er werden dingen geroepen zoals ''gewaterpijpt'' ''watergepepen'' ''watergepijpt'' en ''waterpepen''.

    Kom maar op met jullie onderwerp gerelateerde/discussierende/ruzie uitlokkende/quotende/brave/vervelende reacties. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    EstrellaVida schreef:
    @Stripe;
    Happy end xd
    Oke maar je geeft nu toch zelf toe dat je me niet eens wil kennen? Waarom gedraag je je dan alsof je me wel kent?
    En jij loopt Jellanie, Sem enzovoorts nu allenmaal af te blaffen en die zeiden dat jij ff afstand moest houden. Maar Nikki Nikki niet lullig naar jou bedoelt hoor heeft zich er ook tussen gewurmt en die gaf jou gelijk. Maar tegen haar zeg je niks?
    Ik wens je veel plezier met je schouderklopjes van jezelf!


    Ik was eenzaam en wilde ook aandacht en meedoen (cat)


    Your make-up is terrible

    EstrellaVida schreef:
    @Stripe;
    Happy end xd
    Oke maar je geeft nu toch zelf toe dat je me niet eens wil kennen? Waarom gedraag je je dan alsof je me wel kent?
    En jij loopt Jellanie, Sem enzovoorts nu allenmaal af te blaffen en die zeiden dat jij ff afstand moest houden. Maar Nikki Nikki niet lullig naar jou bedoelt hoor heeft zich er ook tussen gewurmt en die gaf jou gelijk. Maar tegen haar zeg je niks?
    Ik wens je veel plezier met je schouderklopjes van jezelf!

    Ik trommel geen vriendjes op om zich ermee te bemoeien. Wat Nikki doet, moet Nikki weten. Maar daarnaast maakt Nikki wel standpunten en komt niet aan met alleen 'Gooo (...)' of iets dergelijks. Ik gedraag me alsof ik je ken.. Juist. Waarom zou ik dat nooit hebben toegeven? Ik heb dat al meerdere malen tegen je gezegd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik trommel geen vriendjes op om zich ermee te bemoeien. Wat Nikki doet, moet Nikki weten. Maar daarnaast maakt Nikki wel standpunten en komt niet aan met alleen 'Gooo (...)' of iets dergelijks. Ik gedraag me alsof ik je ken.. Juist. Waarom zou ik dat nooit hebben toegeven? Ik heb dat al meerdere malen tegen je gezegd.

    Ik dacht dat ik jou enargie niet waard was?

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ik was eenzaam en wilde ook aandacht en meedoen (cat)

    Ik begrijp je, heb ik ook altijd XD

    Ik dacht dat we het hier over hadden dat we hadden gestofzuigd nadat we water hebben gepijpt terwijl we paardreden =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik jou enargie niet waard was?

    Hup, kom op. Jij houdt je muil toch niet dicht, dus discussieer dan maar verder met de wetenschap dat je het toch niet wint. Ik wil best mijn standpunten blijven verdedigen, hoor. Als dat jou gelukkig maakt, anders moet je nu gewoon stil wezen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    hockeyen :c


    Hope goes lost but never dies.

    Stripe schreef:
    (...)
    Hup, kom op. Jij houdt je muil toch niet dicht, dus discussieer dan maar verder met de wetenschap dat je het toch niet wint. Ik wil best mijn standpunten blijven verdedigen, hoor. Als dat jou gelukkig maakt, anders moet je nu gewoon stil wezen.

    Oh ja, ik voel me gelukkig -Plat-
    Houd je aan je woord! Jij wilt volwassen over komen, dus waarom begin je dan niet om te doen wat je zegt zoals je mond gaan houden? En nee ik houd mijn muil niet dicht. Want door jou laat ik me niet vertrappen!
    En ik moet stil wezen? i'm sorry, maar ik heb niet gezegt dat jij mijn enargie niet waard was.

    Kunnen we s.v.p. even OT blijven? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Messiah schreef:
    hockeyen :c


    ik hockey
    jij hockeyt
    wij hockeyen
    wij hebben gehockeyd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Oh ja, ik voel me gelukkig -Plat-
    Houd je aan je woord! Jij wilt volwassen over komen, dus waarom begin je dan niet om te doen wat je zegt zoals je mond gaan houden? En nee ik houd mijn muil niet dicht. Want door jou laat ik me niet vertrappen!
    En ik moet stil wezen? i'm sorry, maar ik heb niet gezegt dat jij mijn enargie niet waard was.

    Als ik je een belofte had gedaan, had ik me daaraan gehouden. Maar dat heb ik niet gedaan. Door mij niet? Dus je hecht wel degelijk waarde aan wat ik zeg? Grappig. Je bent mijn energie en tijd ook niet waard, maar ik blijf mijn standpunten wel verdedigen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nogmaals, discussies o.i.d. voeren jullie maar in elkanders gastenboek :'D Niet hier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Nogmaals, discussies o.i.d. voeren jullie maar in elkanders gastenboek :'D Niet hier.


    Oké maar 1 ding:$ wat is o.i.d?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stripe schreef:
    (...)
    Als ik je een belofte had gedaan, had ik me daaraan gehouden. Maar dat heb ik niet gedaan. Door mij niet? Dus je hecht wel degelijk waarde aan wat ik zeg? Grappig. Je bent mijn energie en tijd ook niet waard, maar ik blijf mijn standpunten wel verdedigen.

    Je zei net zelf dat je mij best gelukkig wil maken? En mij gelukkig maken kost enargie hoor! :"D
    Volgens mij wil jij je trots graag bewaren. Ik vind het goed, pak maar n pot koffie want dit kan dan nog lang duren.

    Amistad schreef:
    (...)

    Oké maar 1 ding:$ wat is o.i.d?

    Of iets dergelijks :"D