• Tijdens Nederlands hadden we met de hele klas een discussie. Het ging over werkwoordspelling en iemand beweerde dat ''waterpijpen'' een werkwoord is. Dus probeerde diegene het te vergoegen en bij het voltooid deelwoord ging iedereen in discussie met elkaar. Er werden dingen geroepen zoals ''gewaterpijpt'' ''watergepepen'' ''watergepijpt'' en ''waterpepen''.

    Kom maar op met jullie onderwerp gerelateerde/discussierende/ruzie uitlokkende/quotende/brave/vervelende reacties. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik gaa het ff proberen_O_:

    ik water pijp(?)
    zij/hij water pijpt(??)
    ik heb gewaterpijt
    zij/hij watre pepen?"
    zij/hij hebben gewaterpepe/....
    wij hebben gewaterpijpdinges
    :S


    vaagxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik ben je 'lieve schat' niet. Praat zo maar tegen je leeftijdsgenoten, maar niet tegen mij. Ik denk helemaal niets te winnen, ik kaart alleen iets aan en ik geef mijn mening erover.

    Blijkbaar kan jou mening het dan niet aan te verliezen? Want je komt nu toch behoorlijk kinderachtig over!
    Dan zal ik je mijn mening vertellen; Jij denkt mij te kleineren om mijn leeftijd! Misschien ben je op jou kaartje ouder. Maar mentaal zal ik je atijd blijven overstijgen! Ik zou deze discussie maar niet met mij aan gaan!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Blijkbaar kan jou mening het dan niet aan te verliezen? Want je komt nu toch behoorlijk kinderachtig over!
    Dan zal ik je mijn mening vertellen; Jij denkt mij te kleineren om mijn leeftijd! Misschien ben je op jou kaartje ouder. Maar mentaal zal ik je atijd blijven overstijgen! Ik zou deze discussie maar niet met mij aan gaan!


    lolol you're kidding me right? x'D


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    lolol you're kidding me right? x'D

    Als ze ruzie wil kan ze die krijgen.

    Amistad schreef:
    (...)

    whaha [niet om jou hoor] maar ik lach me altijd kapot als je hoor; gestofzogen

    wat is er zo grappig aan gestofzogen ? :')


    Life is a beautiful struggle

    NikkiPedia schreef:
    Eigenlijk is waterpijpen geen bestaand woord en ook geen werkwoord lol.


    waterpijpen is een meervoud van waterpijp en dit is een voorbeeld van een waterpijp


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als ze ruzie wil kan ze die krijgen.


    Dat snap ik, maar dan moet je niet stoer gaan lopen doen met dingen die helemaaaal niet waar zijn haha.


    Your make-up is terrible

    Amistad schreef:
    (...)

    waterpijpen is een meervoud van waterpijp en dit is een voorbeeld van een waterpijp


    Ja, maar het is niet bestaand als werkwoord.


    Your make-up is terrible

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Blijkbaar kan jou mening het dan niet aan te verliezen? Want je komt nu toch behoorlijk kinderachtig over!
    Dan zal ik je mijn mening vertellen; Jij denkt mij te kleineren om mijn leeftijd! Misschien ben je op jou kaartje ouder. Maar mentaal zal ik je atijd blijven overstijgen! Ik zou deze discussie maar niet met mij aan gaan!

    Als je alleen maar onzin praat, praat dan gewoon niet. Je zet jezelf er alleen maar voor schut mee. Daarnaast vind ik het erg hilarisch dat jij denkt beter dan mij te zijn.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar dan moet je niet stoer gaan lopen doen met dingen die helemaaaal niet waar zijn haha.

    Ik denk dat je met stoer doen het tegen de verkeerde persoon hebt.
    Maar om mij aan te vallen om niks, en me dan met mijn leeftijd proberen te pakken, be honest alsof dat neit kinderachtig is?

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als ze ruzie wil kan ze die krijgen.

    Als jij dat zo interpreteert, is dat geheel aan jou te wijten.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    wat is er zo grappig aan gestofzogen ? :')


    Ik heb eigenlijk werkelijk geen flauw idee.. heeft wel iets grappigs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stripe schreef:
    (...)
    Als je alleen maar onzin praat, praat dan gewoon niet. Je zet jezelf er alleen maar voor schut mee. Daarnaast vind ik het erg hilarisch dat jij denkt beter dan mij te zijn.

    I guess we hebben de zelfde gedachtes over elkaar. :Y)

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ja, maar het is niet bestaand als werkwoord.


    Ja ok das waar =P leuk een discussie om een niet bestaand werkwoord =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik denk dat je met stoer doen het tegen de verkeerde persoon hebt.
    Maar om mij aan te vallen om niks, en me dan met mijn leeftijd proberen te pakken, be honest alsof dat neit kinderachtig is?


    Normaal zou ik dat kinderachtig vinden ja, maar dit heeft toch wel een beetje te maken met je leeftijd. Toen ik zo oud was als jou, maakte ik ook werkwoorden van normale woorden omdat ik dat gaaf vond.


    Your make-up is terrible