• Tijdens Nederlands hadden we met de hele klas een discussie. Het ging over werkwoordspelling en iemand beweerde dat ''waterpijpen'' een werkwoord is. Dus probeerde diegene het te vergoegen en bij het voltooid deelwoord ging iedereen in discussie met elkaar. Er werden dingen geroepen zoals ''gewaterpijpt'' ''watergepepen'' ''watergepijpt'' en ''waterpepen''.

    Kom maar op met jullie onderwerp gerelateerde/discussierende/ruzie uitlokkende/quotende/brave/vervelende reacties. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    omg, die discussie gaat alleen om gummyberen ? :')


    Life is a beautiful struggle

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Normaal zou ik dat kinderachtig vinden ja, maar dit heeft toch wel een beetje te maken met je leeftijd. Toen ik zo oud was als jou, maakte ik ook werkwoorden van normale woorden omdat ik dat gaaf vond.

    Ik vind het niet gaaf, maar het kwam in me op. :Y)

    GAYBUDDY schreef:
    omg, die discussie gaat alleen om gummyberen ? :')

    Dat was blijkbaar nodig XD

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    I guess we hebben de zelfde gedachtes over elkaar. :Y)

    Nou, nee. Jij insinueert dingen en ik niet. Jouw leeftijd heb ik allang gepasseerd, dus ik weet precies hoe je op die leeftijd handelt. Jij daarentegen weet dat niet van mijn leeftijd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dat was blijkbaar nodig XD

    blijkbaar wel. xd


    Life is a beautiful struggle

    Stripe schreef:
    (...)
    Nou, nee. Jij insinueert dingen en ik niet. Jouw leeftijd heb ik allang gepasseerd, dus ik weet precies hoe je op die leeftijd handelt. Jij daarentegen weet dat niet van mijn leeftijd.

    Dit soort dingen zijn zó ziek he? Mensen oordelen over hun leeftijd. Iedereen ontwikkeld zich op een andere manier. Daarin tegen weet jij neit hoe het met mij zit! Je kent me niet, en probeert wanhoopig toch iets nuttigs neer te zetten door een discussie te beginnen over gummyberen en leeftijden. Ik denk niet dat jij weet wie je voor je hebt!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 17:53 ]

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dit soort dingen zijn zó ziek he? Mensen oordelen over hun leeftijd. Iedereen ontwikkeld zich op een andere manier. Daarin tegen weet jij neit hoe het met mij zit! Je kent me niet, en probeert wanhoopig toch iets nuttigs neer te zetten door een discussie te beginnen over gummyberen en leeftijden. Ik denk niet dat jij weet wie je voor je hebt!

    Goo sevda ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dit soort dingen zijn zó ziek he? Mensen oordelen over hun leeftijd. Iedereen ontwikkeld zich op een andere manier. Daarin tegen weet jij neit hoe het met mij zit! Je kent me niet, en probeert wanhoopig toch iets nuttigs neer te zetten door een discussie te beginnen over gummyberen en leeftijden. Ik denk niet dat jij weet wie je voor je hebt!


    Ik denk toch dat ze wel een beetje gelijk heeft. Ik heb zelf al veel van jou gedrag gezien op Quizlet, typische dingen voor iemand rond jou leeftijd.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ik denk toch dat ze wel een beetje gelijk heeft. Ik heb zelf al veel van jou gedrag gezien op Quizlet, typische dingen voor iemand rond jou leeftijd.

    Same story, de een begrijpt het wel de ander minder.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dit soort dingen zijn zó ziek he? Mensen oordelen over hun gedachtes. Iedereen ontwikkeld zich op een andere manier. Daarin tegen weet jij neit hoe het met mij zit! Je kent me niet, en probeert wanhoopig toch iets nuttigs neer te zetten door een discussie te beginnen over gummyberen en leeftijden. Ik denk niet dat jij weet wie je voor je hebt!

    Ik wil niet weten hoe het met je zit en ik wil je ook niet kennen. Ik weet wel zeker dat jij mij mentaal niet eens bij kan benen. Naast dat feit vind ik je standpunten onredelijk en heb je geen idee waar je over praat. Maar zijn het gewoon dingen die je overgenomen hebt van anderen, zonder weet te hebben wat het nu precies inhoudt. Daarmee beëindig ik deze discussie, want meer tijd en energie ben je niet waard.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    Goo sevda ! (krul)

    Als je niks nuttigs te melden heb, zeg dan gewoon niets. Daarnaast is dit niets eens iets tussen jou, haar en mij. Maar tussen mij en haar.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik wil niet weten hoe het met je zit en ik wil je ook niet kennen. Ik weet wel zeker dat jij mij mentaal niet eens bij kan benen. Naast dat feit vind ik je standpunten onredelijk en heb je geen idee waar je over praat. Maar zijn het gewoon dingen die je overgenomen hebt van anderen, zonder weet te hebben wat het nu precies inhoudt. Daarmee beëindig ik deze discussie, want meer tijd en energie ben je niet waard.

    haha als jij niet op dat bericht van haar had gereageerd, had je geen tijd en energie hoeven verspillen. :')


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    haha als jij niet op dat bericht van haar had gereageerd, had je geen tijd en energie hoeven verspillen. :')

    Kijk, dit valt onder kinderlijk gedrag wat jij nu vertoont. Dit gaat jou niet eens aan, dus waarom bemoei je je ermee? Het is echt iets van die leeftijd om je in allerlei discussies te verwikkelen, wat niet eens aan jou gericht was.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    @Stripe;
    Happy end xd
    Oke maar je geeft nu toch zelf toe dat je me niet eens wil kennen? Waarom gedraag je je dan alsof je me wel kent?
    En jij loopt Jellanie, Sem enzovoorts nu allenmaal af te blaffen en die zeiden dat jij ff afstand moest houden. Maar Nikki Nikki niet lullig naar jou bedoelt hoor heeft zich er ook tussen gewurmt en die gaf jou gelijk. Maar tegen haar zeg je niks?
    Ik wens je veel plezier met je schouderklopjes van jezelf!

    EstrellaVida schreef:
    En jij loopt Jellanie, Sem enzovoorts nu allenmaal af te blaffen en die zeiden dat jij ff afstand moest houden. Maar Nikki Nikki niet lullig naar jou bedoelt hoor heeft zich er ook tussen gewurmt en die gaf jou gelijk. Maar tegen haar zeg je niks?


    Dat viel mij ook al op..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you