• Tijdens Nederlands hadden we met de hele klas een discussie. Het ging over werkwoordspelling en iemand beweerde dat ''waterpijpen'' een werkwoord is. Dus probeerde diegene het te vergoegen en bij het voltooid deelwoord ging iedereen in discussie met elkaar. Er werden dingen geroepen zoals ''gewaterpijpt'' ''watergepepen'' ''watergepijpt'' en ''waterpepen''.

    Kom maar op met jullie onderwerp gerelateerde/discussierende/ruzie uitlokkende/quotende/brave/vervelende reacties. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik heb het over discussies waar daadwerkelijk feiten naar voren kunnen worden gebracht, niet over kinderlijke discussies die gevoerd worden door twaalfjarige.

    Als je haar in een discussie naar beneden probeert te halen vanwege haar leeftijd vind ik dat kinderlijker dan het vervoegen van het woord 'Gummybeer' :')
    Daarnaast, misschien bedoelt ze wel dat je in de Nederlandse taal van heel veel woorden een werkwoord kan maken?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Amistad schreef:
    ik rij paard
    jij rijd paasd
    wij rijden op paarden
    wij hebben op de paarden gereden =D

    haha ik maag complete zinnen ofzo

    -Plat- Wij hebben op de paarden gereden klinken zo geniaal xd

    Bullshit schreef:
    (...)
    Als je haar in een discussie naar beneden probeert te halen vanwege haar leeftijd vind ik dat kinderlijker dan het vervoegen van het woord 'Gummybeer' :')
    Daarnaast, misschien bedoelt ze wel dat je in de Nederlandse taal van heel veel woorden een werkwoord kan maken?

    Ik mag jou :Y)

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Lieve sgat als jij denkt dit te winnen door mijn leeftijd er bij te betrekken, dan denk ik dat je eerst beter jezelf kunt vergelijken met je leeftijd :Y)

    +1 voor Sevda =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Plat- Wij hebben op de paarden gereden klinken zo geniaal xd


    Laat je fantasie de vrije loop


    ik fantaseer
    jij fantasiert fantaseert pardon.
    wij fantaseren =D
    wij hebben gefantaserrt =D

    en nou heb ik heel vaak fanta gezegt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stripe schreef:
    (...)
    Waar slaat dat op?
    Laat haar toch.


    I live for the applause, you will die for it.

    NinaNOISE schreef:
    (...)
    ik rijd paard
    jij rijd paard
    hij heeft paardgereden
    wij hebben paardgereden
    zoiets, hahah? Als je erover gaat nadenken raak je helemaal in de war joh
    :Y)


    ik denk ook dat het zo moet! :Y)


    Even a white rose has a black shadow.

    haha =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je leert hier nog eens wat x]

    bingo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik pijp water. Jij pijpt water..
    Wij hebben water gepijpt..
    Hehe, sorry. Daar moest ik aan denken :$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    De laatste tijd hebben wij niet zo'n discussie gehad, maar dat komt vast nog wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bullshit schreef:
    (...)
    Als je haar in een discussie naar beneden probeert te halen vanwege haar leeftijd vind ik dat kinderlijker dan het vervoegen van het woord 'Gummybeer' :')
    Daarnaast, misschien bedoelt ze wel dat je in de Nederlandse taal van heel veel woorden een werkwoord kan maken?

    Dat kan jouw interpretatie hiervan zijn. Helaas zit je dan toch fout. En ga die discussie nou gewoon niet met mij aan, want dan ben je nog verder van huis.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Lieve sgat als jij denkt dit te winnen door mijn leeftijd er bij te betrekken, dan denk ik dat je eerst beter jezelf kunt vergelijken met je leeftijd :Y)

    Ik ben je 'lieve schat' niet. Praat zo maar tegen je leeftijdsgenoten, maar niet tegen mij. Ik denk helemaal niets te winnen, ik kaart alleen iets aan en ik geef mijn mening erover.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Kikkeli schreef:
    (...)Laat haar toch.

    Laat die keuze maar aan mij over.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Eigenlijk is waterpijpen geen bestaand woord en ook geen werkwoord lol.


    Your make-up is terrible