• Haii!!!
    Ik kwam nog eens kijken op quizlet en dacht bij mezelf, ik zal nog maar eens wat laten weten over mij en mijn lieve schatjes... De tweeling is nu zo'n dikke 3 weken en 3 dagen oud... Het zijn 2 schatjes, het is moeilijk, maar we slaan ons erdoor... Het enige nadeel is dat onze kleine Sibel ook last heeft van astma net zoals Kiano. Kiano doet het heel goed met zijn nieuwe zusjes =) Hij is egt zo lief met hen, hen de hele tijd kusjes geven en knuffelen en zelfs willen helpen met hen hun flesje te geven =) Ik ben superblij met mijn kleine schatjes!! En ik dacht even laten weten dat met Pieter, kiano, Sibel, Xana en mij alles perfect in orde is en dat we supergelukkig gezinnetje vormen!!!
    Bedankt voor al jullie steun,, jullie hebben ons heel goed geholpen =D

    Xx
    Shana, Pieter, Kiano, Soleille, Sibel en Xana

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:33 ]

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    je wilt niet weten wat voor vandaal hij is xP Hij mocht een weekje bij tante Nini komen... Mijn hond is blij dat hij weg is =P Het halve huis is afgebroken xD

    Aah daar is die lieve tante Nini!!=D Kiano roept je naam bijna iedere keer als hij je foto van jullie ziet:P

    Ik las net even de beschrijving op je profiel, en ik heb enorm respect voor je _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik ben echt blij voor jullie :D

    ik hoop dat je toch nog de kans krijgt om foto;s te maken want ik ben wel erg benieuw haha:)


    I solemny swear i am up to no good

    Het klinkt allemaal vet schattig haha :'D
    Maar ik wacht tot ik minstens 25 ben!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben blij dat het zo goed gaat! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.