• Ja ik ben er gister heen geweest, en ja ik moest huilen en nee ik zeg niet wanneer :Y)
    Maar even naar wat ik wou zeggen, we zaten in de bioscoop en toen was de film ineens afgelopen, echt op een stuk dat je het niet verwacht maar eigenlijk ook weer wel. En ineens iedereen in de zaal 'Oh neeeeeeeee' Want nu moet je dus een half jaar wachten, en ook al houd ik niet zo van harry potter toch moet ik over ene half jaar weten hoe het afloopt.
    Het is gewoon oneerlijk.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb hem vanavond gezien..

    tranen liepen over mijn wangen bij Dobby.. en echt rillingen bij die scene toen Hermelien werd gemarteld.

    Deze film is wel onbegrijpelijk voor mensen die de boeken niet hebben gelezen, maargoed, pech, dan moiet je dat maar doen.
    Ik ben met HP opgegroeit ^^ Prachtige film <3333


    ars moriendi

    Ik moet 'm nog zien, ik hoop dat 'ie super is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik moet 'm nog zien, ik hoop dat 'ie super is.

    Dat issie _O_


    ars moriendi

    Ja, hij was zielig! En het einde was k*t :( (sorry mods (flower))
    En ik ben ook niet eens zo'n fan, ik ga gewoon naar elke film en naar hp films gaan is een gewoonte xD


    Alis volat propriis

    Kirsten moest huilen bij het beginstukje van hermelien -gaat niet verklappen, maar de mensen die de film hebben gezien/boek hebben gelezen snappen het wel-. Kirsten moest bijna huilen bij Sneep en de wederontmoeting met een vriendin van hem die toen doodleuk boven de tafel zweefde. -Ja don't ask. Ik heb een zwak voor Sneep, en dat stuk vond ik zo ontzettend verschrikkelijk zielig voor hem- En kirsten moest bijna huilen bij Dobby & Hedwig.

    7 vind ik tot nu toe ook echt het beste. Vooral als je ziet hoe ze de angst, die zich stiekem in iedereen voortbeweegt neer hebben gezet. Vooral bij Voldermorts volgelingen zeg maar. Echt geweldig. En zware liefde voor Helena hoe ze de rol van Bellatrix weer neerzet!


    Wie du mir, so ich dir.

    Outside schreef:
    Heb hem vanavond gezien..

    tranen liepen over mijn wangen bij Dobby.. en echt rillingen bij die scene toen Hermelien werd gemarteld.

    Deze film is wel onbegrijpelijk voor mensen die de boeken niet hebben gelezen, maargoed, pech, dan moiet je dat maar doen.
    Ik ben met HP opgegroeit ^^ Prachtige film <3333
    Oja, dat was ik helemaal vergeten. Dat stuk maakte me serieus bijna gek, omdat ik me gewoon helemaal kan indenken hoe zoiets dan voelt. Dat vond ik echt verschrikkelijk. Maar ook zo ontzettend goed geacteerd dat het me bang maakte! Trouwens.. Dat van de boeken lezen vind ik wel meevallen. Je moet gewoon goed opletten en dan kun je alles wel volgen. Ik had vanaf het begin Snape zijn rol in dit alles al door en dat van de Relieken en die shizzle gaat wel heel snel, terwijl het eigenlijk een heel belangrijk deel is van het hele verhaal, maar toch heb ik dat wel kunnen volgen -volgens mij- haha :Y).

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 1:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.