• Ja ik ben er gister heen geweest, en ja ik moest huilen en nee ik zeg niet wanneer :Y)
    Maar even naar wat ik wou zeggen, we zaten in de bioscoop en toen was de film ineens afgelopen, echt op een stuk dat je het niet verwacht maar eigenlijk ook weer wel. En ineens iedereen in de zaal 'Oh neeeeeeeee' Want nu moet je dus een half jaar wachten, en ook al houd ik niet zo van harry potter toch moet ik over ene half jaar weten hoe het afloopt.
    Het is gewoon oneerlijk.
    xx.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Hmm, ik zou vandaag zijn geweest maar wat der allemaal in die zaal gebeurde joh, kan alleen ons weer gebeuren lol.

Ik wil gaan EN ik zal gaan!
    Denk dat ik met een paar
    vriendinnen ga, op het einde
    van de examens , Begin vakantie dus!
    & Ik heb een vraagje ; Wat vonden jullie van de
    kus tussen Hermelien en Harry!
    Ik heb hem nog niet gezien.
    Maar ik vind het zo overbodig! Zelf ben ik een R/HR fan en verheug me namelijk op Part 2! Maar er zijn veel leuke Ron en Hermelien momenten in Part 1, hebben ze me verteld! :9~

[ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 17:31 ]

I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

Ik ben 'm donderdag al gaan zien en gisterenavond ook.
    En binnenkort ga ik nog een keer met mijn ouders, ahahahah. (krul)
    Lang leve Harry Potter!
    Ron is zo schattig en Fred & George zo leuk. :')

Reticent schreef:
    Lees het boek (cat)
    Aan de ene kant kan ik niet wachten tot deel 2, maar aan de andere kant wil ik dat het zich nog lang rekt. Want als deel 2 er is, is Harry Potter echt afgelopen...

Ja, dat gevoel heb ik ook.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

ik ben er net van terug

ik heb niet moeten huilen bijna wel

Ik wil er weer een keer heen (ga ik ook met een vriendin)

(Be)lieve in (you)rself

Ik moet hem nog gaan zien ^^
    Gelukkig voor mij weet ik al hoe de film afloopt, lang leve boeken!

Live life limitless.

Ik vond dit echt de beste film van HP tot nu toe (krul)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik moest lachen bij Dobby, want altijd als mensen bijna gaan huilen schiet ik in de lach. En jemig, wat kan hermelien gillen zeg.

it's so empty living behind these castle walls

Rosyln schreef:
    Ik ben ook gisteren gegaan. En ik kreeg tranen in m'n ogen aan het begin met Hermeliens ouders en ik moest huilen bij Dobby's dood. ]:
    En ik kan ook niet wachten!

ja ik ook was echt zielug O.o

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Ik houuuu van harry potter.

it's so empty living behind these castle walls

Milim schreef:
    Ik moest 2x huilen; bij Hermelien en bij Dobby. En de 7e is écht de beste van al de films (cat)

I'm just a little girl in a big mean world.

ik moest al bijna huilen bij de eerste scene , dat met die foto's was heel mooi , de hele film was zo spannend , echt geweldig!!
    en dobby is geweldig ;-)

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik ben de 17e geweest ;D. Ik heb niet echt gehuild, met het boek wel maar met de film niet echt. Maar hij is onwijs mooi! <3

Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

Wauw, hij was echt geweldig! Ik kan echt niet wachten tot het volgende deel uitkomt!
    Maar ah, wat een flauw einde zeg. ;o

Ik zou eigenlijk vanavond maar vanwege een verjaardag kon dat niet.. dus nog een week wachten potverdorie (huil)

-