• Ja ik ben er gister heen geweest, en ja ik moest huilen en nee ik zeg niet wanneer :Y)
    Maar even naar wat ik wou zeggen, we zaten in de bioscoop en toen was de film ineens afgelopen, echt op een stuk dat je het niet verwacht maar eigenlijk ook weer wel. En ineens iedereen in de zaal 'Oh neeeeeeeee' Want nu moet je dus een half jaar wachten, en ook al houd ik niet zo van harry potter toch moet ik over ene half jaar weten hoe het afloopt.
    Het is gewoon oneerlijk.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik moet nog gaan, maar ik vind het eigenlijk wel stom dat ze er twee delen van hebben gemaakt, want ik heb geen zin om weer te wachten (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil zooooooooo graag, maar ben nog niet geweest :(


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil hem zien.
    Ik ga hem zien.
    En ik zal ook wel huilen.


    effort never betrays you

    Rosyln schreef:
    Ik ben ook gisteren gegaan. En ik kreeg tranen in m'n ogen aan het begin met Hermeliens ouders en ik moest huilen bij Dobby's dood. ]:En ik kan ook niet wachten!

    Ik ga m zometeeen zien.

    Rosyln schreef:
    Ik ben ook gisteren gegaan. En ik kreeg tranen in m'n ogen aan het begin met Hermeliens ouders en ik moest huilen bij Dobby's dood. ]:
    En ik kan ook niet wachten!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik moet de film nog gaan kijken en ik weet nu al dat ik ga huilen als Dobby dood gaat. Dat moest ik ook toen ik dat in het boek las. Dat was eigelijk heel beschamend want ik las dat deel op een familiefeestje en begon daar opeens te huilen :X
    Gelukkig ga ik met een vriendin die film kijken en zij huilt -gelukkig- ook bij zo'n dingen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb hem vanochtend gezien.
    En idd, opeens wassie afgelopen, ik dacht echt van WTF. Heel vervelend dat iedereen nu moet wachten, maarja, niks aan te doen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat had ik bij de vorige film (krul)


    -

    Lipsy schreef:
    Ik wil hem zien.
    Ik ga hem zien.
    En ik zal ook wel huilen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik moet er ook nog heen!! :O


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dan doen ze express zo zodat het andere deel dan ook zéker bekeken word. (:
    Anyway. Ik nooit Harry Potter gezien, ik niet hoeven te zien. ;d


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het ook verschrikkelijk dat je wanneer je deel 1 gezien hebt onmiddelijk naar deel 2 verlangt. Maar ik vraag me af hoe het daarna gaat voelen..


    I could be the smile you don't want

    Ik ga er straks heen! (:

    ik ben er gister ook heen gegaan het was lol maar ik kan best w8 op het 2e deel van voor een andere film moet ik nog 2 jaar w8ten voor een serie nmog een 1jaar en voor nog een film een half jaar dus laat me maar nog meer w8tenxD:(


    Shoganai i ne~