• Dat raffaella (ofso) nu weer In een zang programma zit.. (the voice of holland) Ik bedoel ze heeft Idols al gewonnen..:S

    Wie is het met me eens?:Y) of zet hieronder anders je mening!(:


    My heart is yours and so am I

    Ik heb dus een hekel aan al die programma's, dus I don't care.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ben het indd met je eens. Ik mag haar echt niet, serieus. Ze loopt echt met zo'n arrogante houding rond. Alsof ze denkt dat ze dit ook wel gaat winnen, doordat ze Idols heeft gewonnen of zo. Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit ligt. (cat)

    Ergens wel maar zoveel boeit het me niet,je hoort toch nooit meer wat van hun.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hmm, ik kan haar gewoon niet uitstaan, vanaf Idols al niet. En dan kwam ze ook nog eens dichtbij uit de buurt haha.


    Everything is worse without music.

    Ik gun het haar best wel.... Maar das mijn mening, en ik vind Ben sounders weer leuk :P


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Magikal schreef:
    Ik heb dus een hekel aan al die programma's, dus I don't care.


    maar het is idd niet eerlijk o_O


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dat doet ze omdat haar platencontract ofzo aan een eind liep en ze dan niet meer kon zingen dacht ik ...


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Jah,,dat snap ik ook niet..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kan haar niet uitstaan ik was voor Floortje maar zei verloor van haar dus ja, sindsdien kan ik haar niet uitstaan en nu dus ook niet. Ik gun het haar gewoon niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben het nu aan het kijken maar ik vindt dat de andere ook een kans moeten krijgen duss zse heeft haar kans al gehad...:X


    Not all those who wander are lost

    Waarom zou een talentenwinnaar niet nog een keer mee mogen doen aan een andere talentenshow. Het is alleen maar een uitdaging voor haar zelf om zichzelf weer te bewijzen. Daarbij het gaat later toch om de kijkers stemmen dus mocht zij geen 'fans' of wat dan ook hebben of dat haar show niet goed genoeg was dan hoeft dat dus niet te betekenen dat ze wint.

    But I don't care.. ik zie het toch niet


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind het best dat ze meedoet zolang ze maar niet wint, haha!
    Al zou het wel vet zijn om te zeggen van: Ja ik heb Idols én The Voice gewonnen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Ik vind het best dat ze meedoet zolang ze maar niet wint, haha!
    Al zou het wel vet zijn om te zeggen van: Ja ik heb Idols én The Voice gewonnen ;p


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uh... Wie is Raffaella?

    Anyway, vooral blijven meedoen, je bereikt er uiteindelijk toch bar weinig mee... Dus, 't zal me wat. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ze heeft haar carrière opgegeven omdat ze zwanger was.