• Dat raffaella (ofso) nu weer In een zang programma zit.. (the voice of holland) Ik bedoel ze heeft Idols al gewonnen..:S

    Wie is het met me eens?:Y) of zet hieronder anders je mening!(:


    My heart is yours and so am I

    BillJumbie schreef:
    Ze heeft haar carrière opgegeven omdat ze zwanger was.


    I'd rather go naked than wear fur.

    I don't care? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verplaatst naar 'media'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat ze gewoon een kans verdient, net als alle anderen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    BillJumbie schreef:
    Ze heeft haar carrière opgegeven omdat ze zwanger was.

    Wat dus heel logisch is ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I don't give a fuck.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ecstasy schreef:
    Ik ben het indd met je eens. Ik mag haar echt niet, serieus. Ze loopt echt met zo'n arrogante houding rond. Alsof ze denkt dat ze dit ook wel gaat winnen, doordat ze Idols heeft gewonnen of zo. Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit ligt. (cat)

    Amen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik woon in België, dus ik ken haar niet.
    Maar als ze inderdaad haar carrière heeft opgegeven vanwege een zwangerschap dan begrijp ik het wel.


    All this dampness is damp.

    Dus alleen daarom zou ze niet mee mogen doen? Dan kun je net zo goed zeggen dat al die mensen die al bekend zijn bij de coaches en die al vrij succesvol ook niet mee mogen doen. En daar zitten er ook veel van tussen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ja precies! dat zei ik gisteren avond(?) ook tegen m'n moeder:)


    To The Stars Through Adversity

    Maakt toch niet uit? Dat ze Idols gewonnen heeft betekend niet dat er niemand beter dan haar is? En als ze dit ook zou winnen, so what? Leuk voor haar.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 17:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rafaella heeft d'r kans gehad met Idols
    en ze moest eruit met die Battle tegen Anne.
    Zij was echt veel leuker;p


    Me so good.

    Magikal schreef:
    Ik heb dus een hekel aan al die programma's, dus I don't care.

    Ik ook.

    En zag ik het nou goed daarstraks in een reclame op sbs6? Doet dat Sharon-gevalletje ook weer mee met een of andere talentenjacht? :')


    ars moriendi

    ik HAAT haar, serieus. Ik was een keer in de ikea en zij was dr ook toen ze net idols had gewonnen en toen wou ze mij geen handtekening geven! Nouuu wat een ....... Ik als zo schattig meisje en mij geen handtekening geven. Hoe durft ze :@

    pseudoniem schreef:
    ik HAAT haar, serieus. Ik was een keer in de ikea en zij was dr ook toen ze net idols had gewonnen en toen wou ze mij geen handtekening geven! Nouuu wat een ....... Ik als zo schattig meisje en mij geen handtekening geven. Hoe durft ze :@

    xDD Jeugdtrauma!


    ars moriendi