• Stiekem heb ik er niet veel vertrouwen in dat het gaat komen, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk!

    Zou het een idee zijn om bij je instellingen te kunnen aanvinken of je reclame wilt ontvangen in je gastenboek of niet, dus dan is het makkelijk voor de reclame-makers te zien of hij kans heeft op waarschuwingen of niet. Sowieso is het al verboden maar sommigen willen het wel ontvangen. Sommigen vinden het namelijk lelijk als ze op hun profiel moeten zetten dat ze geen reclame willen. En bijvoorbeeld als je dat dan aanvinkt dat je geen reclame wilt dat er bijvoorbeeld in het rood boven dat typveld bij je gastenboek staat voor andere mensen nog eens: Pas op, reclame meld ik. Bijvoorbeeld (verhaalvorm, lol) ;

    jan pov; JEUJ, ik heb een nieuwe story laat ik eens lekker reclame gaan maken bij mensen in hun gastenboek dat lezen ze tenminste wel. *ziet dat aangevinkt is dat diegene geen reclame wilt* AH! die doe ik niet, ik wil geen waarschuwing :c
    Dan ga ik maar naar Gunter want ik wéét van hem dat hij wel reclame wilt ontvangen en dus me niet gaat melden ;D

    DUS: wie voor?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 22:04 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Crime schreef:
    Dan denk ik dat niemand reclame toestaat. :x

    Dan is het tenminste duidelijk ook, want je mag al eigenlijk geen reclame maken maar sommigen willen het wel ontvangen.


    your eyes are like stars in the night.

    En de mensen die wél reclame willen ontvangen, maar enkel over een bepaald onderwerp???


    MUSIC && FASHION

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ja maar veel mensen negeren dat.

    Gewoon melden, wachten tot een mod het heeft afgehandeld en verwijderen die handel! Je hebt er in principe geen last van. Hoe meer mensen het melden, hoe minder snel het nog een keer geplaatst wordt. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Voor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lipsy schreef:
    Op zich wel een goed idee, maar het is nu ook weer niet zo belangrijk.Vind ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Ecstasy schreef:
    Helemaal voor! _O_


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    ja maar veel mensen negeren dat.

    En dan zouden ze zich wel veel aantrekken van dat vinkje wil je zeggen?
    Ik vind het niet zo nodig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    voor_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ecstasy schreef:
    Helemaal voor! _O_


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    reyon schreef:
    Hmm. Het idee lijkt me wel leuk,maar ik vraag me af hoeveel mensen er rekening mee zullen houden..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet het niet... Ik reageer er gewoon niet meer op, en als ik me irriteer dan zal ik wel tegen zeggen!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.