Stiekem heb ik er niet veel vertrouwen in dat het gaat komen, maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk!
Zou het een idee zijn om bij je instellingen te kunnen aanvinken of je reclame wilt ontvangen in je gastenboek of niet, dus dan is het makkelijk voor de reclame-makers te zien of hij kans heeft op waarschuwingen of niet. Sowieso is het al verboden maar sommigen willen het wel ontvangen. Sommigen vinden het namelijk lelijk als ze op hun profiel moeten zetten dat ze geen reclame willen. En bijvoorbeeld als je dat dan aanvinkt dat je geen reclame wilt dat er bijvoorbeeld in het rood boven dat typveld bij je gastenboek staat voor andere mensen nog eens: Pas op, reclame meld ik. Bijvoorbeeld (verhaalvorm, lol) ;
jan pov; JEUJ, ik heb een nieuwe story laat ik eens lekker reclame gaan maken bij mensen in hun gastenboek dat lezen ze tenminste wel. *ziet dat aangevinkt is dat diegene geen reclame wilt* AH! die doe ik niet, ik wil geen waarschuwing :c
Dan ga ik maar naar Gunter want ik wéét van hem dat hij wel reclame wilt ontvangen en dus me niet gaat melden
DUS: wie voor?
[ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 22:04 ]
your eyes are like stars in the night.