IloveRowan schreef:
(...)
Oh hell no!
Ik heb basicshirtjes van H&M voor een paar euro, en een zwart simpel shirt van Tommy Hilfiger. Nou die kwaliteit van Hilfiger is echt 10000x beter! Ik vraag me af of jij beiden hebt, anders kun je niet oordelen :')? Maargoed.
OT: Ik vind de Action wel handig, voor wat simpele schoolspullen ofzoiets -schriften bv, goede kwaliteit- ben ik daar wel eens. Maar ook niet zo vaak. Maar de Zeeman vind ik vreselijk.
Volgens mij ben jij zelf ook nooit de Zeeman binnen geweest, en daarom heb jij ook nooit het shirtje van de Zeeman geprobeerd, en daarom weet jij ook niet of dat shirtje van de Zeeman echt net zo goed is of slechter als die van Hilfiger. Je gaat er vanuit dat het slechter is omdat het de reputatie is die de meeste tieners en rijke mensen eraan geven, maar eigenlijk heb jij net zo beoordeeld als degene waarop jij reageerde.
Zo, dat wilde ik even zeggen. Je bent trouwens echt niet de enige hoor die zo doet hier, ik dacht alleen, op deze reactie kan ik het minst boos op reageren. Sommige reacties in dit topic zijn nog veel en veel erger in dit opzicht, en op die ga ik ook niet reageren, omdat ik wéét dat ik dan ruzie ga maken
Life is hard and then we die