Glambert schreef:
Ik geloofde er nooit in tot ik zelf iets heb meegemaakt die ik niet kon uitleggen.
Mijn vader is nu bijna 2 jaar gestorven, hij is thuis gestorven zoals hij het wenste en hij is heel zacht ingeslapen. Ons verdriet was inmens groot en de nacht na zijn dood kon ik niet in slaap komen van verdriet. Opeens rook ik zijn aftershave in m'n kamer en voelde ik een aai over mijn wang. Ik voelde mijn vader dicht bij me, het was alsof hij afscheid van me nam en me liet weten dat alles wel goed zou komen. Ik ben meteen naar m'n moeder gelopen en op hetzelfde moment kwam m'n zus uit haar kamer, wat bleek...we hadden alledrie dezelfde gewaarwording gekregen op hetzelfde moment.
Vanaf die dag ben ik er zeker van dat er 'iets' is. Zelfs nu op momenten dat ik het moeilijk heb ruik ik plots een vleugje van zijn aftershave en dan voel ik me weer beter.
Ik heb het geruststellende gevoel dat mijn vader nog altijd over ons waakt.
Coyote schreef: Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik geloof dat de zielen hier ook op aarde zijn en dat sommige mensen ermee kunnen communiceren, maar geesten te zien e.d. geloof ik niet