• Eerst kwamen mijn berichten bij sommige mensen niet aan, bij anderen wel. En toen ging ik opnieuw inloggen, logt hij niet meer in. Iemand enig idee?


    Your make-up is terrible

    Misschien is er iets met je verbinding? Oh wacht dan kon je dit niet posten...Staat er niet problemen oplossen bij?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Nee, bij probleem oplossen is alles goed.
    Mijn internet werkt goed en ik kon ook nog tegen sommigen praten voordat ik opnieuw wilde inloggen.


    Your make-up is terrible

    Kijk, dát is pas magie. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat probleem heb ik dus ook. Balkjes worden soms niet oranje wanneer iemand iets zegt, sommige berichten komen gewoon niet over. Heel vreemd. Maar mijn msn zelf geeft niet aan dat er iets mis is. Dus ik heb geen idee. ;o

    bij mij werkt de webcam niet meer en de links ook niet :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    bij mij werkt de webcam niet meer en de links ook niet :/


    De links werken bij niemand meer.


    Your make-up is terrible

    HALLALUJA!

    Ik ben dus niet de enige! Ik heb serieus geen idee, k heb ht probleem al een week of 3 '-,- kut msn roep k dan steeds xD haalt alleen niets uit xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Protip:
    Stap terug naar 2009

    Verbinding niet goed ofzo x)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Msn is gek! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je msn probeert stoer te doen. Die van mij denkt dat hij alles is, en irriteert mij(krul)

    Mijn msn werkt ook niet (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn msn werkt ook niet, hij start op en slaat opeens weer weg en ik kan me niet meer inloggen.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik heb gisteren iemand verwijderd. Kijk ik zo net in m'n lijst, staat 'ie weer in mijn lijst o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    msn --'
    Je kunt natuurlijk ook nog altijd gewoon via hotmail chatten :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!