• Elke keer als ik opsta, dan voel ik iets scherp over mijn arm gaan. Ik kijk ernaar en zie dan een dunne, rode lijn en kom erachter dat het een schram is. Het probleem is: ik heb he-le-maal geen nagels..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat het toch iets "engs" is, haal er iemand bij die geesten kan verjagen. Ook al weet je het niet zeker. Als het dan weg is, weet je het wel zeker ;)
    Maar ja, waar haal je zo'n geestenverjager vandaan...
    Succes!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    misschien in je slaap/slaapwandelen of toch iets aan je bed?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hmm. Ja. Elke maand komen er nieuwe bij. Het is verminderd, gelukkig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik heb dat ook eens gehad, een tijdje,
    maar bij mij is het vanzelf over gegaan ^^

    Captivity schreef:
    ik heb dat ook eens gehad, een tijdje,
    maar bij mij is het vanzelf over gegaan ^^


    Wat was er dan aan de hand?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als het werkelijk een entiteit is, moet je eens kalm naar buiten gaan. Spreek in jezelf die entiteit aan. Zeg dat hij/zij terug naar het licht moet gaan, dat 'ie bij jou niets kan doen. Zeg dat je niet wilt dat 'ie bij jou is, terug naar het licht.
    Misschien helpt dat als het werkelijk een entiteit is (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Mississippi schreef:
    Oke, als je slaapwandelt kan je dit doen.
    Span een dun draadje met bijvoorbeeld allemaal kleine sneetjes erin zodat hij doorbreekt wanneer je er tegenaanloopt. Zo weet je of je rondgelopen hebt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je bent een slaap emo Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ook zoiets gehad:O. Ik was ervoor naar de dokter en die zei dat er iets misging waardoor je huid kapot ging ofzo. en dan scheurde het heel erg in.. Ik kreeg er trouwens wel een zalfje voor wat hielp tegen pijn en het weer geneeste. Dat brandde wel in je arm(niet om je bang te maken:X), maar het is wel over!;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Freddy Krueger? :Y)


    Caution first, always.

    Iets scherps aan je deken?
    Iets scherps aan je hoeslaken?
    Een knuffel met iets scherps eraan? Ö


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Iew, dudes, het lijkt wel alsof jullie hier allemaal in geesten en zo geloven. Dat bestaat toch helemaal niet xd (: ! Waarschijnlijk heb je gewoon iets aan je huid, of iets aan je bed. Anders moet je even naar de dokter gaan? Misschien doe je gewoon iets verkeerd in je slaap of slaapwandel je xd

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 18:53 ]


    Save me from myself.

    misschien slaapwandel je?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik heb ook altijd van die strepen, maar dat komt omdat mijn pyjama dan dubbel heeft gezeten:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.