• Elke keer als ik opsta, dan voel ik iets scherp over mijn arm gaan. Ik kijk ernaar en zie dan een dunne, rode lijn en kom erachter dat het een schram is. Het probleem is: ik heb he-le-maal geen nagels..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Een kat in de buurt ofzo? 'k heb werkelijk geen idee!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Een kat in de buurt ofzo? 'k heb werkelijk geen idee!


    Nee, anders zou ik dan met een rood neus rondlopen. Want ik ben allergisch voor katten.

    - Silvertress

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 15:52 ]

    Elision schreef:
    (...)

    Nee, anders zou ik dan met een rood neus rondlopen. Want ik ben allergisch voor katten.

    Hmm dan weet ik het ook niet, eerlijk gezegd! Sorry!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat doet me denken aan... ik klink nu vast heel stom, maar het is ook bij een vriendin van me gebeurt. Ze had last van een bepaalde entiteit die haar lastigviel, en zo kwam ze ook aan die strepen en schrammen elke keer wanneer ze opstond. Ze heeft er een soort priester ofzo? - bijgehaald, en nu is dat ding weg. Ik wil je absoluut niet bang maken hoor, maar het kwam me bekend voor... ;$ En ik wil niet zeggen dat het zo is het kan ook gewoon iets anders zijn. (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 15:54 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Een scherp randje van je bed? Een scherp randje van je nachtkastje?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Een scherp randje van je bed? Een scherp randje van je nachtkastje?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik gok op iets scherps aan je bed.


    -

    Poseidon schreef:
    Een scherp randje van je bed? Een scherp randje van je nachtkastje?


    Mijn bed heeft geen scherpe randjes, ze zijn nogal bol en ik heb geen nachtkastjes, lolz.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Man dat is eng. Ik word altijd wakker met duizende blauwe plekken, maar dat kan gewoon mij zijn die weer eens lomp is. Maar ik vind dat van jou echt vet eng (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Man dat is eng. Ik word altijd wakker met duizende blauwe plekken, maar dat kan gewoon mij zijn die weer eens lomp is. Maar ik vind dat van jou echt vet eng (cat)


    Het lijkt net alsof iemand er op gekrast heeft eigenlijk. Meer krassen. Mijn ouders denken dat ik het zelf doe maar dat kan niet...


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zelfs als je bijna geen nagels hebt kun je jezelf nog wel per ongeluk krabben hoor (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien dat jij jezelf kratst (ook al heb je geen nagels) s'avonds ofzo, dat je het zelf niet door hebt? Of misschien zit er iets scherps of een stukje plastic ofzo op/in je bed? o.o

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:07 ]

    Square schreef:
    Zelfs als je bijna geen nagels hebt kun je jezelf nog wel per ongeluk krabben hoor (:


    Het is niet krabben. Het zijn krassen. Felle krassen, ze bloeden. En ik heb bijna geen nagels, ik héb gewoon geen nagels..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oké, het eerste dat in me opkwam was: GEEST! maar dat zal wel niet.. ik denk net zoals Poseidon eigenlijk ;$


    It's time to be happy again.

    Euhm, ik wil niet aanvallend overkomen, maar ik zal eens zeggen waarom ik de moeite deed om dit topic aan te maken. Om dat ik eerst ook al die dingen als jullie dacht. En ik ging op onderzoek uit...

    Elke keer als ik ga slapen, is mijn bed leeg.
    Aan de hoeken van mijn bed zijn er geen scherpe punten ofzo.
    Ik heb géén nachtkastjes.
    Er zijn geen dieren in de buurt, anders zou ik beginnen te niezen ofzo.
    Ik zit nu expres mezelf te krassen en het enige wat ik krijg is dat het een beetje wit word. Maar de échte krassen zijn rood en zien er echt gevaarlijk uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.