• Elke keer als ik opsta, dan voel ik iets scherp over mijn arm gaan. Ik kijk ernaar en zie dan een dunne, rode lijn en kom erachter dat het een schram is. Het probleem is: ik heb he-le-maal geen nagels..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oke.... als ik jou was zou ik ff met je ouders praten en dan misschien naar de huisarts ofsooww.. wabt je kunt tog niet elke dag met schhrammen wakker worden:S...
    (en hopen maar dat de huisarts niet denkt dat jij het zelf doet omdat je niet in orde bent)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Xxnlover schreef:
    Oke.... als ik jou was zou ik ff met je ouders praten en dan misschien naar de huisarts ofsooww.. wabt je kunt tog niet elke dag met schhrammen wakker worden:S...
    (en hopen maar dat de huisarts niet denkt dat jij het zelf doet omdat je niet in orde bent)



    Jinks, nu ben ik bang voor de huisarts.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    silvertress ik geloof je meid ik heb ooit een aflevering gezien op tv van echte spookhuizen waar gezinnen dan woonden op discovery channel en een gezin had dat ook ik wil je niet bang maken maar zag het eruit als klauw markeringen?

    misschien moet je een priester erbij halen en net als zTwilicious zegt als het een geest is hem laten verwijderen dan ben je er misschien vanaf

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    silvertress ik geloof je meid ik heb ooit een aflevering gezien op tv van echte spookhuizen waar gezinnen dan woonden op discovery channel en een gezin had dat ook ik wil je niet bang maken maar zag het eruit als klauw markeringen?

    misschien moet je een priester erbij halen en net als zTwilicious zegt als het een geest is hem laten verwijderen dan ben je er misschien vanaf

    gr wendycash


    Ja het zag eruit als klauw markeringen. Waarom?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Ja het zag eruit als klauw markeringen. Waarom?




    ik wil je niet bnag maken maar dan zou ik toch even nagaan of je geen geest in je huis hebt zitten zo ja jaag hem weg en snel

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 16:33 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Lol, waarschijnlijk is dat schrammetje gewoon al iets eerder gebeurt. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    wendycash schreef:
    (...)

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.deviantart.com/download/111846077/Claw_Marks_by_caitlyn150.jpg&imgrefurl=http://caitlyn150.deviantart.com/art/Claw-Marks-111846077&usg=__JrJo22hnkSNUQeHTLUurJLtRQBg=&h=1000&w=1500&sz=48&hl=nl&start=18&sig2=t-bdxxHvfNrtiH5lMDCg-A&zoom=1&tbnid=-0N9XEH4C77NWM:&tbnh=162&tbnw=233&ei=bqXiTOMhxpY6i_2IYQ&prev=/images%3Fq%3Dclaw%2Bmarks%26hl%3Dnl%26biw%3D800%26bih%3D509%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=148&vpy=122&dur=69&hovh=183&hovw=275&tx=150&ty=92&oei=aaXiTM7LMMTrOYaGrGA&esq=3&page=3&ndsp=6&ved=1t:429,r:0,s:18


    een beetje zoals dit?



    Een beetje ja. Maar natuurlijk meer realistisch.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Crime schreef:
    Lol, waarschijnlijk is dat schrammetje gewoon al iets eerder gebeurt. (':


    Sinds ik het heb check ik alles op mijn lichaam voor het slapengaan. En eh neen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Maar. Ik heb een vraag:Y)
    Elke keer als je gaat slapen is er geen schram?
    Dus de schram die je 's ochtends hebt, gaat in de loop van de dag weer weg?
    & Nog een vraag, is dat elke keer op dezelfde plek ofniet?
    Pfoe, sorry voor mijn nieuwsgierigheid (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Silvertress schreef:
    Euhm, ik wil niet aanvallend overkomen, maar ik zal eens zeggen waarom ik de moeite deed om dit topic aan te maken. Om dat ik eerst ook al die dingen als jullie dacht. En ik ging op onderzoek uit...

    Elke keer als ik ga slapen, is mijn bed leeg.
    Aan de hoeken van mijn bed zijn er geen scherpe punten ofzo.
    Ik heb géén nachtkastjes.
    Er zijn geen dieren in de buurt, anders zou ik beginnen te niezen ofzo.
    Ik zit nu expres mezelf te krassen en het enige wat ik krijg is dat het een beetje wit word. Maar de échte krassen zijn rood en zien er echt gevaarlijk uit.

    Heb je er misschien een foto van ofzo ;o?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    xBrownie schreef:
    Maar. Ik heb een vraag:Y)
    Elke keer als je gaat slapen is er geen schram?
    Dus de schram die je 's ochtends hebt, gaat in de loop van de dag weer weg?
    & Nog een vraag, is dat elke keer op dezelfde plek ofniet?
    Pfoe, sorry voor mijn nieuwsgierigheid (:


    Nee, ik bedoel meer dat er geen nieuwe bijkomen. De oude blijven een week, dan genezen ze weer. En wanneer ze genezen zijn, komen er nieuwe bij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Magikal schreef:
    (...)
    Heb je er misschien een foto van ofzo ;o?


    Nope mate. Mijn camera is gemold^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    je voelt toch iets scherps in je arm, dan moet je het kunnen zien. Misschien iets scherp aan de rand van je bed of onder je onderlaken.


    You are beautiful, you are love.

    Er zal vast wel een logische verklaring voor zijn :') Om het nou altijd maar te zoeken bij 'de entiteiten'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Essence schreef:
    je voelt toch iets scherps in je arm, dan moet je het kunnen zien. Misschien iets scherp aan de rand van je bed of onder je onderlaken.


    Nee iets scherps door de schram, bedoelde ik. Dan voel je toch een steek, wanneer je weer bewust bent van je lichaam en je pijnen?
    @Corpse, dat doe ík niet mate.^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 17:06 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.