• Elke keer als ik opsta, dan voel ik iets scherp over mijn arm gaan. Ik kijk ernaar en zie dan een dunne, rode lijn en kom erachter dat het een schram is. Het probleem is: ik heb he-le-maal geen nagels..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ItachiHime schreef:
    slaapwandel je niet ?


    Nèh ik denk het niet, als ik in slaap val, dan slaap ik alsof ik in coma lig^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ^ ja maar je weet ook van je zelf niet dat je slaapwandelt :P want dan slaap je dus (doh)

    maar maak idd een video-opname dan weet je het in ieder geval zeker.


    ''Sometimes it just doens't go as planned'' - Utada Hikaru

    xTwilicious schreef:
    Dat doet me denken aan... ik klink nu vast heel stom, maar het is ook bij een vriendin van me gebeurt. Ze had last van een bepaalde entiteit die haar lastigviel, en zo kwam ze ook aan die strepen en schrammen elke keer wanneer ze opstond. Ze heeft er een soort priester ofzo? - bijgehaald, en nu is dat ding weg. Ik wil je absoluut niet bang maken hoor, maar het kwam me bekend voor... ;$ En ik wil niet zeggen dat het zo is het kan ook gewoon iets anders zijn. (:

    dsa eng. ;$


    Life is a beautiful struggle

    ItachiHime schreef:
    ^ ja maar je weet ook van je zelf niet dat je slaapwandelt :P want dan slaap je dus (doh)

    maar maak idd een video-opname dan weet je het in ieder geval zeker.

    dat doet me denken aan paranormal activity. ;$ oke k mag van me zelf geen thiriller of horror films meer kijken.(cat)


    Life is a beautiful struggle

    ItachiHime schreef:
    ^ ja maar je weet ook van je zelf niet dat je slaapwandelt :P want dan slaap je dus (doh)

    maar maak idd een video-opname dan weet je het in ieder geval zeker.


    Ja, maar mijn vader blijft tot 3 uur 's nachts op en van hem hoor ik geen lasten.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Ja, maar mijn vader blijft tot 3 uur 's nachts op en van hem hoor ik geen lasten.^^


    hhm wat raar dan.

    maar ik denk wel dat je het aan je ouders moet vertellen hoor.


    ''Sometimes it just doens't go as planned'' - Utada Hikaru

    Silvertress schreef:
    (...)

    Ja, maar mijn vader blijft tot 3 uur 's nachts op en van hem hoor ik geen lasten.^^

    Misschien slaapwandel je gewoon in je kamer?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Entity schreef:
    Oké, het eerste dat in me opkwam was: GEEST! maar dat zal wel niet.. ik denk net zoals Poseidon eigenlijk ;$


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Oke, als je slaapwandelt kan je dit doen.
    Span een dun draadje met bijvoorbeeld allemaal kleine sneetjes erin zodat hij doorbreekt wanneer je er tegenaanloopt. Zo weet je of je rondgelopen hebt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 15:09 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Silvertress schreef:
    (...)

    Ja, maar mijn vader blijft tot 3 uur 's nachts op en van hem hoor ik geen lasten.^^


    oke he meid hoe ist heb je er nog last van ?

    of is het weg ?

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Silvertress schreef:
    Euhm, ik wil niet aanvallend overkomen, maar ik zal eens zeggen waarom ik de moeite deed om dit topic aan te maken. Om dat ik eerst ook al die dingen als jullie dacht. En ik ging op onderzoek uit...

    Elke keer als ik ga slapen, is mijn bed leeg.
    Aan de hoeken van mijn bed zijn er geen scherpe punten ofzo.
    Ik heb géén nachtkastjes.
    Er zijn geen dieren in de buurt, anders zou ik beginnen te niezen ofzo.
    Ik zit nu expres mezelf te krassen en het enige wat ik krijg is dat het een beetje wit word. Maar de échte krassen zijn rood en zien er echt gevaarlijk uit.



    he meid even een vraagje wordt het als je die krassen krijgt is het dan heel koud in de kamer terwijl je bijv je verwarming op 20 hebt staan?

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Silvertress schreef:
    Euhm, ik wil niet aanvallend overkomen, maar ik zal eens zeggen waarom ik de moeite deed om dit topic aan te maken. Om dat ik eerst ook al die dingen als jullie dacht. En ik ging op onderzoek uit...

    Elke keer als ik ga slapen, is mijn bed leeg.
    Aan de hoeken van mijn bed zijn er geen scherpe punten ofzo.
    Ik heb géén nachtkastjes.
    Er zijn geen dieren in de buurt, anders zou ik beginnen te niezen ofzo.
    Ik zit nu expres mezelf te krassen en het enige wat ik krijg is dat het een beetje wit word. Maar de échte krassen zijn rood en zien er echt gevaarlijk uit.


    Weet je moeder het al, of iemand anders?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Silvertress schreef:
    Euhm, ik wil niet aanvallend overkomen, maar ik zal eens zeggen waarom ik de moeite deed om dit topic aan te maken. Om dat ik eerst ook al die dingen als jullie dacht. En ik ging op onderzoek uit...

    Elke keer als ik ga slapen, is mijn bed leeg.
    Aan de hoeken van mijn bed zijn er geen scherpe punten ofzo.
    Ik heb géén nachtkastjes.
    Er zijn geen dieren in de buurt, anders zou ik beginnen te niezen ofzo.
    Ik zit nu expres mezelf te krassen en het enige wat ik krijg is dat het een beetje wit word. Maar de échte krassen zijn rood en zien er echt gevaarlijk uit.

    Volgens mij een geest ofzo ? ;d al weet ik het niet zeker, misschien moet je contact op nemen met iemand ? ;x

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:08 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Marshmellow schreef:
    Een kat in de buurt ofzo? 'k heb werkelijk geen idee!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    is de geest al weg meid ?

    gr Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!