• Eey iedereen XD

    Ik en peanutxhead zitten nu op school op de pc. We vragen ons af wat vinden jullie van school en wat doen jullie? ='3

    DearMaria schreef:
    1 woord : Saai


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    School=moeten, moeten=dwang, dwang=arbeid en arbeid is verboden
    ..
    en het is ook nog erg saai O.o


    Me so good.

    het zou een stuk leuker zijn als je van 12 tot in de avond naar school moest. :'D
    het enige wat ik aan school haat is het vroege opstaan en de leraren. :3


    Life is a beautiful struggle

    Ben ik de enige die er positief over denkt? Lol, okay het is saai. Maar wees blij dat je een kans krijgt om iets te leren, een opleiding te krijgen en niet ergens in een goot te belandt. En het doet je sociale contacten goed, je leert met andere mensen omgaan enz. enz. Als er geen school was, dan weet ik zeker dat driekwart van onze jeugdbevolking alleen maar thuis zou zitten, achter een laptop of spelcomputer met een zak chips. Niks bereiken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 13:07 ]

    Tja, het is dat ik mijn vriendinnen en vrienden zie anders was het zo stom.


    Don't dream your life, but live your dream!

    1988 schreef:
    Ben ik de enige die er positief over denkt? Lol, okay het is saai. Maar wees blij dat je een kans krijgt om iets te leren, een opleiding te krijgen en niet ergens in een goot te belandt. En het doet je sociale contacten goed, je leert met andere mensen omgaan enz. enz. Als er geen school was, dan weet ik zeker dat driekwart van onze jeugdbevolking alleen maar thuis zou zitten, achter een laptop of spelcomputer met een zak chips. Niks bereiken.

    Nou leren? Ik leer momenteel niks op school waar ik wat aan ga hebben,ik kan mijn leraren vaker verbeteren dus dat klopt niet helemaal. En die sociale contacten merk ik ook niets van,tenzij je het pesten bedoelt.

    Je heb gelijkt het is goed dat we een opleiding kunnen volgen maar aan de middelbare heb je gewoon niet zo heel veel,of het moet aan het onderwijs van mijn school liggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1988 schreef:
    Ben ik de enige die er positief over denkt? Lol, okay het is saai. Maar wees blij dat je een kans krijgt om iets te leren, een opleiding te krijgen en niet ergens in een goot te belandt. En het doet je sociale contacten goed, je leert met andere mensen omgaan enz. enz. Als er geen school was, dan weet ik zeker dat driekwart van onze jeugdbevolking alleen maar thuis zou zitten, achter een laptop of spelcomputer met een zak chips. Niks bereiken.

    ik ga met plezier naar school hoor,
    ik vind alleen de leraren kut, en het vroege opstaan. ;3


    Life is a beautiful struggle