• Nou kijk, het begon zo:
    Ik was een meisje die op een gegeven moment niet meer bij haar ouders kon wonen door bepaalde redenen.
    Ik had toen al meer dan 1 jaar met een hele lieve jongen (tenminste, dat dacht ik), en stelde voor dat ik daar gewoon kon wonen.
    Toen alles was geregeld, was ik erg opgelucht en blij.
    Totdat ik ontdekte dat hij vreemging.
    Aangezien ik niks kon doen, ging ik er maar over nadenken over wat ik fout gedaan had.
    Na veel denken was mijn conclusie dat ik niet goed genoeg voor hem was, dus ik probeerde zo leuk en mooi mogelijk voor hem te zijn.
    Maar tevergeefs.
    Ik betrapte hem steeds meer op andere meisjes die hem "schatje" noemden enzo.
    Hij zei dat het mijn schuld was want ik ging ook vreemd zei hij.
    Dat klopt voor geen meter. Ik praat zelfs amper met jongens, alleen voor hem.
    Ik ben dankzij hem veel vrienden kwijtgeraakt.
    Maarja, laten we maar even tot mijn punt komen; Hij heeft dus nu met ongeveer 4 andere meisjes verkering, en ik kan het niet aanzien hoe hij dat doet, want ik krijg die kans niet.
    Ik zie hem elke dag, dus kan ik mijn woede bijna niet meer inhouden waardoor ik een beetje gek lijk.
    Great, nu denken zijn ouders dat ik gek ben, en nu moet ik weg naar een kütcrisisopvang.
    HOE GENAAIT IS DAT DAN?
    tjeez, hoe egoïstisch kan je zijn joh?

    Sorry, moest er even uit.

    Wat moet ik nu doen? =[

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 11:14 ]


    Hated by many, confronted by none!

    Jezelf vooral níet de schuld geven, hij gaat vreemd. En tja, misschien kijken of je bij iemand anders kan wonen?
    Succes meid!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Jezelf vooral níet de schuld geven, hij gaat vreemd. En tja, misschien kijken of je bij iemand anders kan wonen?
    Succes meid!


    Bedankt, maar iedereen haat me nu in dit huis, dus het is dan moeilijk om jezelf niet de schuld te geven..
    En ik ken verder niemand hier, en mijn familie wilt me ook niet.


    Hated by many, confronted by none!

    Morgaine schreef:
    Jezelf vooral níet de schuld geven, hij gaat vreemd. En tja, misschien kijken of je bij iemand anders kan wonen?
    Succes meid!


    Life is a beautiful struggle

    het is echt niet jouw schuld , wat zijn ouders er ook van zeggen , het beste is om daar zo snel mogelijk weg te gaan!
    succes!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zoals de mensen boven mezeggen, het is jou schuld niet, hij heeft de schuld hij gaat vreemd, en dan gaat hij jou ook beschuldigen dat jij ook vreemd begegaan, dan is hij echt een eikel, ik bedoel het niet verkeerd hoor.. Het is denk wel het beste dat je weggaat daarzow, ook al is het erg moeilijk voor je. Succes meid.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Seel schreef:
    het is echt niet jouw schuld , wat zijn ouders er ook van zeggen , het beste is om daar zo snel mogelijk weg te gaan!
    succes!


    It ain't broke, so don't fix it.

    DUMPEN DIE HANDEL!
    't is jouw schuld niet hij is hier de arrogante lul en hij is je niet waard.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    DUMPEN DIE HANDEL!
    't is jouw schuld niet hij is hier de arrogante lul en hij is je niet waard.

    Wat zij zegt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 14:56 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Aller eerst het is niet jouw schuld,het is zijn schuld. Hij is hier de zak.
    Als ik jouw was zou ik het meteen uitmaken,en daar weg wezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is inderdaad niet jouw schuld. De meeste hier zeggen, zo snel mogelijk weggaan, maar als jij geen plek hebt, waar moet je dan heen? o.o Kan je echt niet contact op zoeken met je familie, en het nog eens proberen? Of maak vrienden, als je die nog niet hebt, en vraag of je daar bij kan blijven. Veel succes <3


    Sometimes it's best not to care.

    Jij kan er niks aan doen! Hij is echt.. ( kan ik beter niet zeggen, dan wordt ik van q getrapt.)
    vooral je zelf niet de schuld geven. en zoals Embrace zegt, je kan warscheinlijk nergens heen,
    good luck
    ik denk niet dat ik een oplossing hier voor weet..
    sorry,
    xx

    Jezelf weer back on track krijgen en blijven geloven dat jij hier niks aan kan doen! Weet je wat ik pas kutstreken vind? Dat een jongen zijn eigen fouten probeert te verdoezelen en niet eens eerlijk tegenover zichzelf durft te zijn en verdomme nog 't lef heeft jou de schuld te geven. Die gasten are the lowest scum on earth.
    En als je graag uitleg wil geven aan zijn ouders, schrijf dan een brief met de naam van de ouders/of een ervan erop met de uitleg en hoe genaaid jíj je al die tijd hebt gevoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, ik heb hier geen woorden voor hoe vreselijk lullig ik dat voor je vind!!! Die gast verdient jou echt niet. Maarja, daar heb je niet veel aan. Is er echt niemand anders bij wie je zou kunnen intrekken? Geen goede vriendin ofzo?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Morgaine schreef:
    Jezelf vooral níet de schuld geven, hij gaat vreemd. En tja, misschien kijken of je bij iemand anders kan wonen?
    Succes meid!

    En weten die andere meisjes ook dat hij meerdere tegelijk heeft? Anders zou je ze dat misschien moeten vertellen, ik weet zeker dat ze dat wel zouden willen weten. O.o
    Verder kun je idd het beste een andere woonplek zoeken. Misschien kun je toch weer terug gaan naar je ouders? Het maakt niet uit wat je gedaan hebt, zij zijn je ouders en dus houden ze altijd van je.
    Sterkte hiermee (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sgat,,dit is écht niet jouw schuld.
    Ik zou gewoon bij hem weggaan.
    Jij verdient beter!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'