• Eey iedereen XD

    Ik en peanutxhead zitten nu op school op de pc. We vragen ons af wat vinden jullie van school en wat doen jullie? ='3

    Ik vind mn klas gezellig, de pauzes zijn leuk en shit, het is alleen het huiswerk/leren/vroeg opstaan waar ik een totale hekel aan heb.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dodelijk saai. :Y)

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Schelden met kanker is ook niet normaal?



    met kk bedoel ik kanker -.-'


    =

    Dramione schreef:
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk.. Ik zit nu in 4VWO, dus bovenbouw, en iedere les heb ik wel met een vriendin, dus dat valt allemaal wel mee:$

    Edit: Je mag helemaal niet tijdens schooltijd op Quizlet :P


    well we mochte doen wat we wilde :''3


    =

    Mijn school is zó slecht geregeld dit jaar, snap geen hol van wat er van mij word verwacht. Oh en ik die Sociaal Agogisch Werk (krul)


    -

    School zelf is wel leuk alleen het huiswerk en de toetsen niet. Maar ik moet nog 3 en een half jaar voordat ik mijn diploma heb. Dus ik maar er maar het beste van. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    met mijn rood gelakte nageltjes (:Y)) typ ik nu:
    hahaha, ik vindt het echt chill, we hebben nu proefwerkweek, en ik hoef echt bijna niet te leren(yeah)
    3 van de 4 talen is leestoets, en daar mogen we een woordenboek bij gebruiken! hoe chill is dat?:O:O:O

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 13:12 ]


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Op huiswerk en toetsen na vind ik school wel leuk ^^

    Hoezo is dit een sticky? (':


    your eyes are like stars in the night.

    verveeeeeeeeeeeeling


    Never fall for someone unless he's willing to catch you.

    Ik vind het best nog wel meevallen. Ik heb er geweldige vrienden en les of pauze, we amuseren ons sowieso. Alleen het huiswerk dat het school met zich meebrengt, is echt vervelend.


    If we had not a soul, music would have created it.

    nou, ik zit op een best fijne school, die een fantastische opleiding die ik graag doe, en heb de beste vrienden in mijn klas zitten ^^

    ik doe woordkunst-drama in SKI Ottogracht in gent ^^ ik heb zo'n twaalf uur praktijk per week, vaarvan ik er vier niet zo super vindt, maar bij de ene twee uur (verbale vorming) komt het omdat ik die leraar vorig jaar voor een ander vak had (drama) en daar was ze veel leuker, en dans kan ik gewoon niet zo goed ^^
    maar de andere acht doe ik rotgraag; drie uur drama, twee audiovisuele vorming, 1 u koorzang, 1 uur muziek, en dan om de week afwisselend zang/vreatief musiceren. en bij de andere vakken heb ik best wel leuke leraars ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    je mag nie schelde met kk.
    Oh. hm. Ik vind van wel. maarja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een scheithekel aan de school waar ik nu zit. Volgend jaar ga ik een MBO doen, hopelijk is het daar normaler. Als school niet verplicht was, was ik er allang mee gestopt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ehm vervloekt saai en kindermishandeling


    "Ignite, my love. Ignite."