• Haay,

Mijn foundation is bijna op dus het wordt tijd dat ik wat nieuws koop. Heb tot nu toe Maybelline Dream Satin Liquid gehad en wil weer wat nieuws. Het liefste een vloeibare goed dekkende die niet geel is. Heeft iemand een goede aanrader? Maximaal €20,-

it's so empty living behind these castle walls

Oeps. Die van mij is meer dan twee keer zo duur -thumb down-

No growth of the heart is ever a waste

Romances schreef:
    Ik heb van MaxFactor van 14 euro en die is goed.

Heb ik ook dies fijn of die van Loreal met dat puzzelstukje erop dies 13 volgens mij...

Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

Assassin schreef:
    (...)

Die van de hema laat je huid snel glimmen.
    valt wel mee(iig zelf geen ervaring met glimmende huid) + je gebruikt toch poeder na je foundation.

[ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 20:51 ]

Today will be Girl's Day party with you~

RINGDINGDONG schreef:
    (...)valt wel mee + je gebruikt toch poeder na je foundation.

Als haar huid vet is, gaat het enorm glimmen en de poeder van de Hema helpt dan maar voor een paar uur. Ik heb dat alles ook geprobeerd. Hema poeder blijft niet lang zitten.

Your make-up is terrible

En nu heb ik twee producten gevonden, waar ik alleen maar goede reviews van heb.

Vichy dermablend foundation. €19,50 iets in die richting.
    Vichy dermablend setting powder €20,50.

Samen kost het écht veel en ik twijfel heel erg, maar ik hoor ook dat je maar heel weinig hoeft te gebruiken, en ik ben bang voor m'n moeders commentaar, omdat zij wél gewoon essence foundation koopt van €3,00 kom ik aan met m'n pakket van €40,00. Maar ik heb er wel het geld voor. Net jarig geweest, drukke week met oppassen enzo.
    Wat zouden jullie doen?

[ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:15 ]

@ Hierboven: ik zou de goeie foundation doen en dan gewoon een crappy poeder ofzo. Ik gebruik vaak alleen foundation, die hele poeder is niet eens nodig.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb die zelf een tijdje gehad. Je hebt er inderdaad weinig voor nodig, hij is heel erg dekkend. Alleen kan je beter wel een goedkopere poeder kopen want die poeder voegt eigenlijk niets extra's toe voor die prijs.

Your make-up is terrible

Oké. Dan neem ik inderdaad een andere poeder. Maar Nikki, geeft het echt zo'n masker effect of komt het nog wel naturel over?

Dat ligt aan je huidtype. Als je een droge of oudere huid hebt, geeft het inderdaad een masker-effect. Maar als je een vette huid hebt is dat niet zo.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Dat ligt aan je huidtype. Als je een droge of oudere huid hebt, geeft het inderdaad een masker-effect. Maar als je een vette huid hebt is dat niet zo.
    Oké, dankjewel (:

Ik mengde hem altijd met een goedkope Hema foundation x'D Die tint van Vichy was net iets te licht en die van de Hema te donker. Toen ik het mengde was hij perfect en de textuur voor de rest ook. Maar dat is best veel werk.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Ik mengde hem altijd met een goedkope Hema foundation x'D Die tint van Vichy was net iets te licht en die van de Hema te donker. Toen ik het mengde was hij perfect en de textuur voor de rest ook. Maar dat is best veel werk.
    Ik heb dat wel eens als ik bijvoorbeeld een beetje bruiner ben geworden in de zomervakantie. Ik had eens een te donkere foundation gekocht dus ik mengde dat. Maar als je twee toefjes op je hand neerzet en dat meng je is het toch niet zo veel werk?

Washington schreef:
    (...)Ik heb dat wel eens als ik bijvoorbeeld een beetje bruiner ben geworden in de zomervakantie. Ik had eens een te donkere foundation gekocht dus ik mengde dat. Maar als je twee toefjes op je hand neerzet en dat meng je is het toch niet zo veel werk?

Ik deed het in grotere hoeveelheden in een potje haha x'D Ik had geen zin om elke dag te mengen voor de goede kleur.

Your make-up is terrible

Ik gebruik foundation van de etos en die vind ik erg goed.

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Ik gebruik gewoon het huismerk van de Etos. Maar ik heb gehoord dat de foundation van Catrice ook goed is én goedkoop (niet meer dan 5 euro denk ik?). Misschien kun je die proberen?

Never give up on things that make you smile.