• Heyy...
    Ik zit dus echt in de nesten... Mijn vriend heeft het anderhalve week geleden uitgemaakt en sindsdien ben ik gevoelens beginnen krijgen voor mijn beste vriend... En hij voelt hetzelfde voor mij... Probleem: hij is 3 jaar ouder, vader van een meisje van anderhalf jaar en hij staat op het punt te gaan trouwen met de moeder van zijn dochter, maar hij zegt dat hij dat niet wil, dat het niet meer gaat tussen hen... Maar ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen met deze gevoelens... Ik wil dit gezin niet uit elkaar trekken :S
    Wat zouden jullie doen??

    Xx(K)

    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    it's so empty living behind these castle walls

    Auwtsch.
    Ik zou afwachten wat hij wilt. Want je wilt het gezien dus niet uit elkaar halen, dus dan vind ik dat híj moet kiezen.
    Naja, ik kan je niet echt helpen, sorry ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    Life is hard and then we die

    Heeft hij jou verteld dat hij hetzelfde voelt voor jou? Want dan zou hij dat zeker ook aan zijn verloofde moeten vertellen. Het is niet goed als ze zouden trouwen en een dag later komt hij erachter dat hij het eigenlijk niet wilde. O.o
    Succes hiermee, ik hoop dat het goedkomt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    effort never betrays you

    Square schreef:
    Heeft hij jou verteld dat hij hetzelfde voelt voor jou? Want dan zou hij dat zeker ook aan zijn verloofde moeten vertellen. Het is niet goed als ze zouden trouwen en een dag later komt hij erachter dat hij het eigenlijk niet wilde. O.o
    Succes hiermee, ik hoop dat het goedkomt. (:

    Ja hij heeft dat rechtuit gezegd en toen kuste hij me... =)

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    They fell in love, didn't they?

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    Everything is worse without music.

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehhmm.. hoe oud ben jezelf dan>??
    Maajah als ik jou was zou ik het laten gaan, denk is aan dat kind! die zou vast niet van je houden. en trouwens mensen die andere gezinnen scheiden zullen er zeker niet gelukkiger op worde


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Xxnlover schreef:
    Ehhmm.. hoe oud ben jezelf dan>??
    Maajah als ik jou was zou ik het laten gaan, denk is aan dat kind! die zou vast niet van je houden. en trouwens mensen die andere gezinnen scheiden zullen er zeker niet gelukkiger op worde

    Ik ben er zelf 17 en het kind, ja het kind, dat houd al van mij... Ik heb het zowat mee-opgevoed,, ik was er vaker als haar mama... En haar sowieso zou haar vader voor co-ouderschap gaan... Dat is het beste. Maar we zien wel, ze ware naar het schijnt la van plan uit elkaar te gaan dus... De tijd zal wel uitwijzen wat er gaat gebeuren nu...

    Washington schreef:
    Hem in ieder geval met rust laten. Laat hem zelf maar naar je toe komen als hij jou echt belangrijker vind.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Jij krijgt ook snel gevoelens voor iemand dan. :-) Laat ze gewoon met rust. Er worden al genoeg gezinnen verbroken. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik zou afwachten. Het is aan hem om te kiezen. Als hij om jou geeft kiest hij voor jou.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je zegt zelf al dat je het gezin niet uit elkaar wilt trekken. Dan moet je hem met rust laten en hem laten kiezen wat ie wil.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.