• Heyy...
    Ik zit dus echt in de nesten... Mijn vriend heeft het anderhalve week geleden uitgemaakt en sindsdien ben ik gevoelens beginnen krijgen voor mijn beste vriend... En hij voelt hetzelfde voor mij... Probleem: hij is 3 jaar ouder, vader van een meisje van anderhalf jaar en hij staat op het punt te gaan trouwen met de moeder van zijn dochter, maar hij zegt dat hij dat niet wil, dat het niet meer gaat tussen hen... Maar ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen met deze gevoelens... Ik wil dit gezin niet uit elkaar trekken :S
    Wat zouden jullie doen??

    Xx(K)

    Als die relatie niet loopt moet hij er eerst een punt achter zetten. Zelf.
    Tot dan zou ik hem met rust laten...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wowz, nouja, 3 jaar ouder is nog niet zo erg, maar dat hij een dochter heeft en bijna gaat trouwen wel...

    Ik zou zeggen dat hij een besluit moet maken en zo lang hij dat niet doet, me met rust laten.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou in dat geval mezelf even op plaats 2 zetten en die jongen zeggen dat hij niet moet gaan trouwen als hij er niet zeker van is. Hij moet eerlijk tegenover zijn vrouw en zichzelf zijn. Das een stap die je als volwassen iemand zeker moet gaan maken, want in dit geval zijn niet alleen hij en zijn toekomstige vrouw erbij betrokken, maar ook een kind.


    No growth of the heart is ever a waste