• jah in de klas zeiden ze dat...

    Bieber?
    Geloof ik best x)


    Sometimes it's best not to care.

    k denk van wel...maar jah...
    das eigelijk niet echt zo aardig om te zeggen>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    PurpleLine schreef:
    k denk van wel...maar jah...
    das eigelijk niet echt zo aardig om te zeggen>__<

    jah ik weet het maar in mijn klas zeggen ze dat die met die ene van karate kid is

    hondjesbaas schreef:
    (...)
    jah ik weet het maar in mijn klas zeggen ze dat die met die ene van karate kid is


    Hahahahaaaa Okeeeeejjj Jaden Smith bedoel je ?? van 12 jaar. Die kinderen in je klas liegen gewoon. Je moet het pas geloven als je het Justin zelf hoort zeggen !

    hondjesbaas schreef:
    (...)
    jah ik weet het maar in mijn klas zeggen ze dat die met die ene van karate kid is


    Haha Jaden Smith is pas twaalf^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ok ik ga die kleintjes van mijn klas nu ENORM hard slaan!
    ik geloof ook echt alles

    Zou wel grappig zijn anders :3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PurpleLine schreef:
    k denk van wel...maar jah...
    das eigelijk niet echt zo aardig om te zeggen>__<

    Hoezo?
    Zo erg is dat toch niet,wat maakt het uit op wat hij valt.
    Ik bedoel dit niet aanvallend maar ik snap niet waarom mensen het zo erg vinden als ze zeggen dat iemand homo is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoezo?
    Zo erg is dat toch niet,wat maakt het uit op wat hij valt.
    Ik bedoel dit niet aanvallend maar ik snap niet waarom mensen het zo erg vinden als ze zeggen dat iemand homo is.


    Omdat de topicmaker waarschijnlijk een JB fan is en zij dan erg triest wordt als ze leest dat hij homo is ofzo


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Omdat de topicmaker waarschijnlijk een JB fan is en zij dan erg triest wordt als ze leest dat hij homo is ofzo



    ... is ze van porselein ofzo? ._.
    Ik vind het nou niet echt een uitdaging/uitlok moment lijken o.i.d hoor. :')


    Maar hoewel ik keihard 'JA!' wil gillen ... ik heb geen idee wat hij is. Ik wil het eigenlijk ook niet weten ook. Er zijn interessantere dingen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)


    ... is ze van porselein ofzo? ._.
    Ik vind het nou niet echt een uitdaging/uitlok moment lijken o.i.d hoor. :')


    Maar hoewel ik keihard 'JA!' wil gillen ... ik heb geen idee wat hij is. Ik wil het eigenlijk ook niet weten ook. Er zijn interessantere dingen.


    Ik ben niet van porselein, sorry. Hoezo uitdaagmoment? Of zo betekent toch iets als "zoiets"?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha nee hoor. Op youtube zijn aardig wat filmpjes te vinden dat hij met meisjes zoent enz., hij is zeker weten geen homo!


    It's time to be happy again.

    bieber? xdd
    nee tog
    ik bdoel ik vin van wel
    ookal vin ik se musiek ook wel goed hoor
    but everyone got his own opinion. (:

    neej, tuurlijk niet:9~


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    nee, denkt het niet...


    Even a white rose has a black shadow.