• Ik zag ergens in een oud tijdschrift een poll staan die ze ooit hadden opgegeven op hun site. De vraag luidde 'Als je mocht kiezen hoe je moest sterven, waardoor zou je dan willen doodgaan?' En de twee keuzes die je had waren 'Sterven door de hitte' en 'Sterven door onderkoeling'. Toen ik erover nadacht vond ik die stelling best wel moeilijk om op te antwoorden. Als jij móest kiezen tussen éen van deze, wat zou je dan nemen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik denk hitte,onderkoeling doet pijn.
    Ik kan me niet goed voorstellen hoe sterven onder hitte er uit ziet of voelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dan toch onderkoeling.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zou eerst zeggen: onderkoeling. Maar eigenlijk.. heb je dan echt wel véél pijn.. Dus ik denk dat ik warmte zou nemen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    sterven door onderkoeling want dan worden je hersens ook onderkoelt en heb je kans dat je de kou niet voelt


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hmmm...
    Onderkoeling, denk ik.


    effort never betrays you

    Hitte dan nog.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan niet antwoorden, want ik ben onsterfelijk :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dat is écht lastig.
    Ik heb een hekel aan hitte, maar onderkoeling is ook heel pijnlijk. Hoewel het uiteindelijk misschien niet eens zo veel uitmaakt, want het gaat beide langzaam en het lijkt me beide niet bepaald een pretje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onderkoeling, want op een gegeven moment dan wil je zo graag slapen en dan slapenderwijs ga je dood (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik snap niet dat sommige mensen liever hitte hebeen omdat kou pijn doet maar in mijn beleving doet hitte toch echt wel meer pijn dan onderkoeling


    #WWED - What Would Emma Do?

    Onderkoeling.


    No growth of the heart is ever a waste

    PapaHert schreef:
    Ik kan niet antwoorden, want ik ben onsterfelijk :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Junns schreef:
    ik snap niet dat sommige mensen liever hitte hebeen omdat kou pijn doet maar in mijn beleving doet hitte toch echt wel meer pijn dan onderkoeling


    I love BTR and One Direction!

    Das wel een lastige vraag..
    Ik weet t niet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Junns schreef:
    ik snap niet dat sommige mensen liever hitte hebeen omdat kou pijn doet maar in mijn beleving doet hitte toch echt wel meer pijn dan onderkoeling

    Hm, maar op den duur dan verbranden je zenuwen door en dan voel je niks meer ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'