• Soms kan het dat er in een topic heelveel spelfouten zitten. Maar als de topicmaker bijvoorbeeld iets vraagt en je antwoordt er niet op maar alleen op de spelfouten, dan is dat erg irritant. Om eerlijk te zijn, niet alleen voor de topicmaker, maar ook voor de anderen.
    Dus als je ziet dat de maker van het topic een spelfout heeft gemaakt, is het dan niet beter als je bijvoorbeeld de eerste bent die het opmerkt dan zeg je toch beter dat er een spelfout zit en dan schrijf je ook OT en dan schrijf je dan een antwoord op de echte vraag? En trouwens, wat ook irritant is, dat je ziet dat een topic alleen over die spelfouten gaan. Als je zíét, dat iemand al gereageerd heeft over de spelfouten van het topic, doe dan asjeblieft geen moeite om het ook te doen. Iemand heeft het toch al gezegd? Eén reactie over die fouten zijn genoeg.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 18:12 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hingucker schreef:
    Je hebt wel gelijk,
    maar soms kijk ik niet naar andere reacties en dan weet ik niet dat iemand al hetzelfde gezegd heeft.
    En soms weet ik ook niet echt een antwoord op de eigenlijke vraag in een topic, maar wil ik de fout van die persoon wel verbeteren.


    Dat snap ik wel hoor. Soms doe ik het ook, maar kijk dan wel naar de reacties, en of het een grote fout is. Als er bijvoorbeeld staat slpen i.p.v slapen laat ik het gewoon zitten. De topicmaker komt er toch achter, aangezien de meesten hun eigen topics toch wel in de gaten houden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb ik zelf het niet echt vaak ervaren, neen. Maar bij de meeste topicmakers waarbij het gebeurt zijn niet echt vaak blij mee. ;)

    Dat is dan erg jammer voor ze. Maar dit ís en blíjft Quizlet. Daar is alles wel mee gezegd. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    1) Ik wind mezelf niet op.
    2) Het is jouw -> (krul)
    3) Ik weet niet of je dat weet, maar íedereen hier overtreedt weleens de regels, like, jij praat in de klas toch ook weleens met je vrienden, dan heb je op dat moment schijt aan hun regels.
    4) Het boeit me niet als iemand spelfouten heeft in z'n topics, ík zal daar nooit om gaan zeuren en als je mij erop betrapt hebt wil ik het graag horen.


    1) Zo geef je wel de indruk
    2) Oké
    3) Ja dat weet ik. En het gebeurt vaker dan je denkt..
    4) Je reactie laat het wel onverdraagzaam lijken. Alsof je geen symphatie hebt voor diegene en gewoon zegt, 'Schijt, voelt die zich ellendig whatever ik plaats wat ik wil'. Dat doe je niet, dat weet ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    1) Zo geef je wel de indruk
    2) Oké
    3) Ja dat weet ik. En het gebeurt vaker dan je denkt..
    4) Je reactie laat het wel onverdraagzaam lijken. Alsof je geen symphatie hebt voor diegene en gewoon zegt, 'Schijt, voelt die zich ellendig whatever ik plaats wat ik wil'. Dat doe je niet, dat weet ik.

    Dan zijn we nu weer vriendjes. -zwaait wit vlaggetje-
    x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik weet wat je bedoelt, daarom probeer altijd eerst iets nuttigs te zeggen voordat ik iemand op zijn of haar spelfouten wijs :P


    Life is hard and then we die

    Stripe schreef:
    (...)
    Dat is dan erg jammer voor ze. Maar dit ís en blíjft Quizlet. Daar is alles wel mee gezegd. ;-)


    No offence, soms overdrijft Quizlet wel. (A)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Dan zijn we nu weer vriendjes. -zwaait wit vlaggetje-
    x'D


    Men, en ik had op een argumant gewacht.
    Damn, naja. Vriendjes. (A)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    joh

    Silvertress schreef:
    (...)

    No offence, soms overdrijft Quizlet wel. (A)

    Dát is dus Quizlet. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Men, en ik had op een argumant gewacht.
    Damn, naja. Vriendjes. (A)

    Had ik geen zin in, ben namelijk m'n huiswerk aan het maken. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Achja

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 20:47 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Luce schreef:
    (...)


    Je quote de reactie van Lipsy en die zegt dat ik ergens wel gelijk heb. En dan die van YoYoYoghurt. Haha, verdeelde mening?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het is sowieso irritant en ook als iemand iets vraagt en iemand post: Ik weet het niet.
    Dat andere dat ook allemaal posten:|


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het juist irritant als er met opzet fouten zijn gemaakt, bijvoorbeeld in een story ofzo.. Een fout boeit me niet zo..
    Maar het idd irritant

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 19:40 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Silvertress schreef:
    (...)

    Je quote de reactie van Lipsy en die zegt dat ik ergens wel gelijk heb. En dan die van YoYoYoghurt. Haha, verdeelde mening?


    Met die reactie van Lipsy bedoelde ik eigenlijk vooral het eerste deel, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.