• Soms kan het dat er in een topic heelveel spelfouten zitten. Maar als de topicmaker bijvoorbeeld iets vraagt en je antwoordt er niet op maar alleen op de spelfouten, dan is dat erg irritant. Om eerlijk te zijn, niet alleen voor de topicmaker, maar ook voor de anderen.
    Dus als je ziet dat de maker van het topic een spelfout heeft gemaakt, is het dan niet beter als je bijvoorbeeld de eerste bent die het opmerkt dan zeg je toch beter dat er een spelfout zit en dan schrijf je ook OT en dan schrijf je dan een antwoord op de echte vraag? En trouwens, wat ook irritant is, dat je ziet dat een topic alleen over die spelfouten gaan. Als je zíét, dat iemand al gereageerd heeft over de spelfouten van het topic, doe dan asjeblieft geen moeite om het ook te doen. Iemand heeft het toch al gezegd? Eén reactie over die fouten zijn genoeg.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 18:12 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mogen we tegenwoordig niet meer zelf bepalen wat we willen reageren?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik erger me juist aan de mensen die 415641865x zeggen dat er een spelfout is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lipsy schreef:
    Ik snap wel dat mensen er iets van zeggen en ik vind dan, als de ene het zegt, dan mag een andere het ook zeggen, je kan daar geen verbod op gaan zetten.
    Al vind ik wel dat je ergens gelijk hebt.(krul)


    They fell in love, didn't they?

    YoYoYoghurt schreef:
    Mogen we tegenwoordig niet meer zelf bepalen wat we willen reageren?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik vind spel fouten nie zooo erg:P ik lees erover omdat ik heel veel spel fouten maak xD ben ook dyslexies :S


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat maakt het uit? Mensen proberen -waarschijnlijk- alleen te helpen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Wat maakt het uit? Mensen proberen -waarschijnlijk- alleen te helpen?


    Dat weet ik. Maar als iedereen het begint te zeggen en het bijvoorbeeld al vier keer gezegd is..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Maar als iedereen het begint te zeggen en het bijvoorbeeld al vier keer gezegd is..


    Dan nog?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    YoYoYoghurt schreef:
    Mogen we tegenwoordig niet meer zelf bepalen wat we willen reageren?


    Men, windt je jezelf niet zo op...

    Misschien zitten in jou topics geen spelfouten, maar kijk. Sta eens in de schoenen van iemand die dat wél heeft. En ík ben niet degene die zegt dat er een "verbod" op moet komen. En trouwens, als je alleen zegt dat er spelfouten zijn en iedereen dat doet, ga je offtopic en dat is ook niet echt toegestaan. Ik zeg gewoon dat het meer verdraagzaam is..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bro schreef:
    (...)

    Dan nog?


    Dat is irriterend. En dat weet ik. Want je weet het al, je hebt het al aangepast, en dan vier minuten later komt er nog één die zegt dat er een spelfout is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nu jah,,als écht iedereen er zich aan kapot ergert...
    Maar ik snap je punt (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Silvertress schreef:
    (...)

    Dat is irriterend. En dat weet ik. Want je weet het al, je hebt het al aangepast, en dan vier minuten later komt er nog één die zegt dat er een spelfout is.

    Omdat jij dat persoonlijk zo ervaart, maar een ander die daarop reacties krijgt kan daar geheel anders over denken. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Je hebt wel gelijk,
    maar soms kijk ik niet naar andere reacties en dan weet ik niet dat iemand al hetzelfde gezegd heeft.
    En soms weet ik ook niet echt een antwoord op de eigenlijke vraag in een topic, maar wil ik de fout van die persoon wel verbeteren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stripe schreef:
    (...)
    Omdat jij dat persoonlijk zo ervaart, maar een ander die daarop reacties krijgt kan daar geheel anders over denken. :-)


    Eigenlijk heb ik zelf het niet echt vaak ervaren, neen. Maar bij de meeste topicmakers waarbij het gebeurt zijn niet echt vaak blij mee. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Men, windt je jezelf niet zo op...

    Misschien zitten in jou topics geen spelfouten, maar kijk. Sta eens in de schoenen van iemand die dat wél heeft. En ík ben niet degene die zegt dat er een "verbod" op moet komen. En trouwens, als je alleen zegt dat er spelfouten zijn en iedereen dat doet, ga je offtopic en dat is ook niet echt toegestaan. Ik zeg gewoon dat het meer verdraagzaam is..

    1) Ik wind mezelf niet op.
    2) Het is jouw -> (krul)
    3) Ik weet niet of je dat weet, maar íedereen hier overtreedt weleens de regels, like, jij praat in de klas toch ook weleens met je vrienden, dan heb je op dat moment schijt aan hun regels.
    4) Het boeit me niet als iemand spelfouten heeft in z'n topics, ík zal daar nooit om gaan zeuren en als je mij erop betrapt hebt wil ik het graag horen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 20:28 ]


    *insert philosophical cringe expression here*