• Ik sloeg mijn verhaal op gister. Er stond: Hoofdstuk succesvol aangepast!.
    Keek ik net weer,, is alles wat ik gister getyped heb WEG !! WEG !!
    Wel 1000 woorden !
    En dat was de dag ervoor ook al zo!
    Ik had in één hoofdstuk 13000 woorden (toen opgeslagen)en dan sla ik op (nadat ik zag dat er een heel stuk miste) en toen waren het 12372 woorden...

    Is er een limit of zo?? - ik denk het niet, dan had ik ook niet 'succesvol het hoofdstuk aan kunnen passen', toch??
    nu ben ik ongelofelijk pissig!

    Ik kon, verdomme, gister nog typen in dat hoofdstuk en nu niet meer! Wat is dat voor ******* onzin?! Waarom staat er dan dat het hoofdstuk is opgeslagen ?!!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 16:53 ]

    Typ het opnieuw, vraag Rutger/mod hoe het kan en doe het de volgende keer in Word. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    ... Ik heb ruzie met de gamatica- en spellingscontrole, like ze doen het allenbij niet en ik krijg steeds kutberichtjes van 'Word kan dit of dat niet uitvoeren want is niet geinstaleert!' en dan kan ik niet verder typen, nou dan druk ik op oinstaleren, 'Plaats schijf' like ik heb geen schij!

    En dit was er ineens! T_T Hoe los ik dit op? Ik maak er weer gelijk misbruik van -Plat-


    Ik zou zeggen, download openoffice (nerd) Werkt hetzelfde als word en alles doet het er gewoon prima :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nooit gehad. Vreem :S


    "Ignite, my love. Ignite."

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen, download openoffice (nerd) Werkt hetzelfde als word en alles doet het er gewoon prima :Y)

    Waar kun je dat downloaden :9~:9~:9~

    Courtesan schreef:
    Daarom schrijf ik dus in word :Y)

    My thoughts exactly...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er is geen limiet over hoeveel woorden er in een hoofdstuk passen. Misschien ligt het gewoon aan je browser of iets dergelijks. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    xTwilicious schreef:
    Bij mij nooit gebeurd, hoewel ik wel langere hoofdstukken had geschreven van ongeveer in de 1000 woorden. Misschien moet je de volgende keer je hoofdstuk in twee delen schrijven, zo weet je zeker dat er niks verloren gaat. (:
    Het is niet één hoofdstuk, maar het hele verhaal dat ik nog in hoofdstukken moet maken.
    Ik typ bijna alles zonder fouten. Ik kan het prima hier op Q doen.

    En 13.000 is iets HEEL anders dan 1000 woorden.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:01 ]

    Stripe schreef:
    Er is geen limiet over hoeveel woorden er in een hoofdstuk passen. Misschien ligt het gewoon aan je browser of iets dergelijks. :-)

    Ik kan er ook niet meer in typen als ik boven de 12500 woorden kom..

    Rustig blijven, haha :'D
    Sla voor de zekerheid je verhalen ook op in Word, dat is het beste (;
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    Er zit inderdaad een limit op, van 18000 woorden. -Ja ik heb eens een verhaal van 20000 woorden willen posten maar dat lukte niet.-

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:05 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Er zit inderdaad een limit op, van 18000 woorden. -Ja ik heb eens een verhaal van 20000 woorden willen posten maar dat lukte niet.-

    Eerder een limit van 12.500 Ik kon daarna niet meer typen.

    CRAYONS schreef:
    (...)
    Eerder een limit van 12.500 Ik kon daarna niet meer typen.

    Spreek je dan over één hoofdstuk of over het gehele verhaal? Want ik heb een afgeschreven verhaal en dat telt 19.810 woorden. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Spreek je dan over één hoofdstuk of over het gehele verhaal? Want ik heb een afgeschreven verhaal en dat telt 19.810 woorden. :-)

    Over een hoofdstuk. :")


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik weet niet hoe het komt. bij mij is het nog nooit gebeurd. Miss moet je het voortaan op word typen ofzo??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Stripe schreef:
    (...)
    Spreek je dan over één hoofdstuk of over het gehele verhaal? Want ik heb een afgeschreven verhaal en dat telt 19.810 woorden. :-)

    Het hele verhaal, anders ben je ja eeuwig bezig met lezen XD