• Oké even kort. Mijn broer belde naar mijn moeder waarop ze heel geshockeerd reageerde. Blijkbaar heeft mijn oom 2 dagen lang onder aan een trap gelegen en is mogelijk overleden. Ze waren al allemaal bezig met ambulances en dat soort dingen en hij is nu afgevoerd naar het ziekenhuis dus zijn mijn moeder en broer daar ook naartoe. Men, ik wil echt weten hoe het nou zit. Ik ben echt bang. Anybody who can cheer me up a bit?:\

    EDIT: Hij is vanacht overleden nadat hij met spoed werd overgebracht naar Tilburg en daar op de IC terecht kwam. Hij heeft blijkbaar ongeveer een week in zijn woning geleden met een zware hersenbloeding en kon daarom geen hulp in schakelen. Helaas heeft hij het niet gered, en is in het ziekenhuis overleden...

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 11:50 ]


    your eyes are like stars in the night.

    know how you feel. tijdje geleden kwam de psycho ex van men ma naar huis, en zij was daar met mn twee broers, en ik weet dat hij aggressief kan worden, mijn broer zou laten weten of het goed ging en had de hele nacht niets gehoord enzo.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik snap wa je doormaakt Begin Juli is mijn nonkel ook overleden en hij lag daar 3 of 4 dagen dood in de zetel, ik hoop dat jou nonkel nog leeft..


    Stop wishing, Start doing..

    Aah wat rot voor je!
    Ik weet niet hoe ik je up kan cheeren, maar veel sterkte!<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chaos schreef:
    Aah wat rot voor je!
    Ik weet niet hoe ik je up kan cheeren, maar veel sterkte!<3


    effort never betrays you

    Oh dat is echt heel erg voor je oom en voor jou en voor je familie, en voor iedereen enzo. :'o Maar blijf hoop houden want misschien komt het nog goed. : ) Probeer even aan iets anders te denken, ook al weet ik dat dat moeilijk is. Had je een goede bant met hem?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heel veel sterkte, ik hoop echt dat het goed afloopt. In september kreeg ik ook te horen dat mijn oom was overleden. En toen dacht ik: zo voelt het dus als een dierbare dood gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lieverd toch! Dat moet schrikken zijn geweest! Wat je nu het beste kunt doen is kalm blijven en hopen. Je moet blijven geloven dat alles goed zal komen. Liefde voor een familielid is sterk en daar moet je nooit aan twijfelen. <3 Praat er desnoods met iemand over, als dat kan
    ik zal voor jullie bidden.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Niemand zou in die situatie weten wat doen, ik ook niet. Misschien vind je steun bij je beste vriendinnen? Alvast heel veel sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Chaos schreef:
    Aah wat rot voor je!
    Ik weet niet hoe ik je up kan cheeren, maar veel sterkte!<3


    They fell in love, didn't they?

    Dat is niet leuk.. Sterkte en ik hoop dat het toch nog goed komt. (flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    EDIT: hij is overleden..


    your eyes are like stars in the night.

    Wat erg voor jou en je familie, heel veel sterkte!


    You are beautiful, you are love.

    Ow, het spijt me van je oom. Veel sterkte toe gewenst!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    BARCA schreef:
    Ow, het spijt me van je oom. Veel sterkte toe gewenst!

    Waarom spijt het jou?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Waarom spijt het jou?


    Dat zeggen mensen nou eenmaal als er iemand overlijdt. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.