• Staat bij jullie de straat ook onderwater? Mijn neef moet morgen niet naar school omdat heel zijn straat ondergelopen is ;d we kunnen bijna bootje varen op straat xd

    nee gelukkig niet :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nope. Helemaal niet ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee k woon in het noorden van nederland, wij hebben er geen last van alhoewel ik wel wou dat we er last van hadden, (cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 19:02 ]


    Life is a beautiful struggle

    mijn geboortestad die ik eigenlijk wat stom vindt staat onder water (geraardsbergen) en dat op mijn verjaardag. can it get any better? xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    GAYBUDDY schreef:
    nee k woon in het noorden van nederland, wij hebben er geen last van alhoewel ik wel wou dat we er last van hadden, (cat)
    stiekem wel ja


    Today will be Girl's Day party with you~

    mine schreef:
    nee gelukkig niet :Y)

    Nee, ik woon bovenin Noord-Holland en hier heeft het sowieso amper geregend :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GAYBUDDY schreef:
    nee k woon in het noorden van nederland, wij hebben er geen last van alhoewel ik wel wou dat we er last van hadden, (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    bijna wel ja


    #WWED - What Would Emma Do?

    Welke stad?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Bij mij niet.


    your eyes are like stars in the night.

    GAYBUDDY schreef:
    nee k woon in het noorden van nederland, wij hebben er geen last van alhoewel ik wel wou dat we er last van hadden, (cat)


    They fell in love, didn't they?

    GAYBUDDY schreef:
    nee k woon in het noorden van nederland, wij hebben er geen last van alhoewel ik wel wou dat we er last van hadden, (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Turnsole schreef:
    Welke stad?

    Geraardsbergen, Aalst, die kanten.

    hier niet
    wel veel regen :Y)