• Hallo Mensen , sorry dat ik deze verwijder maar hij moest er eigenlijk nier op [vriendin plaatste hem er op , en was echt kwaad op der ...] :O

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 19:52 ]


    You make my life perfect ! <3

    Misschien moet je er eens goed over nadenken. Dat wat je nu zegt, dat is toch erg uitzonderlijk, en heel erg irritant. $:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Praat erover met iemand die je vertrouwd, of schrijf het in een dagboek. Denk er nog eens goed over na of het wel echt zo is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Liefde zal het wel niet zijn ;) En je weet best dat het nooit wat gaat worden en dat het niet kan! Ik weet niet hoe oud je bent, maar onder de 18 jaar is dat pedofilie. Dus het kan echt niet meid :( Gewoon bij kijken houden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou eens een nadenken over hoe ver je met hem zou kunnen komen? Want eerlijk, je gaat echt niks kunnen bereiken met een leerkracht, omdat het verboden is. Ik zou hem proberen te vergeten, en je meer focussen op jongens die van jou leeftijd zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Crime schreef:
    Misschien moet je er eens goed over nadenken. Dat wat je nu zegt, dat is toch erg uitzonderlijk, en heel erg irritant. $:


    Hope goes lost but never dies.

    Bro schreef:
    Ik zou eens een nadenken over hoe ver je met hem zou kunnen komen? Want eerlijk, je gaat echt niks kunnen bereiken met een leerkracht, omdat het verboden is. Ik zou hem proberen te vergeten, en je meer focussen op jongens die van jou leeftijd zijn.

    Inderdaad, een relatie met een leerkracht gaat echt niet. ALs jullie iets zouden hebben en het komt uit kan hij zelfs ontslagen worden en je wilt toch niet dat iemand waarvan je houdt door jouw toedoen ontslagen wordt =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay